Het waarom van Facials?
Nou, omdat het in diverse natuurfilms te zien is.
En er komt nog iets bij: het is een act van dominatie. Normaliter staat de man boven de vrouw, zij is op haar knieen, dus al een onderwerping. Dan is het de act van het insmeren van haar gezicht (het ego van iemand) met de niet-echt lekkere mannenjoghurt. Dus ook een handeling waar de man in controle is en de vrouw hoort te doen wat de man wil.
Ramen - haast nooit.
Priveontvangst - paar keer gedaan
Thuis - zo af en toe, vooral als ik een paar dagen geen seks had. Dan komt er meer uit, dus is het effect beter.
Groot punt blijft het raken van het doel. Wat beter gaat als ik zelf op mijn knieen zit en mijn vrouw zijdelings voor me ligt. Dan kan je, zeker na het eerste schot, nog een beetje corrigeren. Vooral is mijn lul dan al op haar gezicht, dus niet de afstand van een halve meter. Als ze dan nog het gezicht iets op zij draait, kan het feest beginnen. Ik voel me dan eventjes Peter North. Als ik klaar ben wil ze eigenlijk meteen naar de badkamer, maar het lukt zo nu en dan om haar op bed vast te pinnen en haar te vertellen hoe mooi ze er op dit moment uitziet. Of ze een nieuwe make-up heeft, vraag ik dan
Maar het is iets wat je beter van te voren afspreekt.