@makkebeer Is daar een date van 2 uur voor nodig? Dat doe ik al minimaal bij een date van 1 uur.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee heb daar nog geen timer opgezet vindt dat wat vreemd omdat te timen maar alles komt er wel aan te pas beffen is nu net iets wat ik super graag doe.Bezoek ook maar heel incidenteel een raamdame, mijn statistiek ging ook alleen over privebezoeken allemaal van een uur.
Maar als de date natuurlijk 2 uur duurt, dan bef je haar waarschijnlijk wel 30 minuten???
Excuseer mijn naam is niet kotske13 maar Kokske13. En ik ben ook geen 20 meer. Maar ik hou wel van langere datesNee, kotske13 doet dates van meerder uren, dus denk ik min. 30 min beffen.
Ik ben ook geen twintig meer, dus een uurtje is voor mij ook wel genoeg.
Zal het volgende keer eens de timer er eens opzetten ze en dan laat ik je het wel wetenBezoek ook maar heel incidenteel een raamdame, mijn statistiek ging ook alleen over privebezoeken allemaal van een uur.
Maar als de date natuurlijk 2 uur duurt, dan bef je haar waarschijnlijk wel 30 minuten???
Idd dat is meer belangrijker dan dat orgasme Je hebt er soms die nood hebben aan genegenheid . Ik zelf ben ook zo iemand helaas maar waarklaarkomen lukt me vaak ook niet bij een dame, concentratieprobleem, alleen lijkt het dan alsof de dame niet goed was, of het lijkt een verwijt naar haar toe, wat je echt nie wil , daarom vind ik genegenheid in een date met een dvp belangrijker geworden dan een orgasme
Nou dan ben je in ieder geval goedkoop uit, je betaald altijd voor een vluggertje.Ik kom veel te snel, bij pijpen valt dit nog mee maar intiem is dat letterlijk 3 minuten.
Het gemiddelde is 7minIk kom veel te snel, bij pijpen valt dit nog mee maar intiem is dat letterlijk 3 minuten.
Wat? Hou jij het drie minuten vol? Pff, dat is voor mij twee en een half minuut te lang hoor.Ik kom veel te snel, bij pijpen valt dit nog mee maar intiem is dat letterlijk 3 minuten.
Ik begrijp het snel klaar,daar had ik ook een handje van ,maar reken maar mannen als je 60 + bent duurt echt wat langer .je gaat meer genieten er van ,je neemt meer tijd bij de dames das ook een pluspunt (alleen je moet wat langer boeken dus het word wel wat duurder) en je neemt ook meer tijd bij het beffen ,dus de dame krijgt meer aandachtIk kom veel te snel, bij pijpen valt dit nog mee maar intiem is dat letterlijk 3 minuten.
Ik leer vandaag weer wat nieuws. Flat-rate clubs? Mijn interesse is gewekt. De zoekfunctie op het forum geeft mij heel weinig hits. Waar vind ik die flat rate clubs?Je bent bekend met het verschijnsel flat rate club? Een keer betalen en zo vaak neuken als je er zin in hebt. Maakt dus niet uit of je een , twee of 10 doet. Maar dit is de uitzondering - en helaas bestaan dit soort clubs in Duitsland niet meer.
Jij gaat er eerst naar twee dames om pas bij de derde klaar te komen. Dus bij jou is het droog neuken als doel. In een flat rate club is het neuken tot je er bij neer viel.
Ik ben er toen zo'n vijf of zes keer geweest in een half jaar. en toen ging ik met het odee er naar toe om zo veel mogelijk te neuen op een avond. Maar in de tussentijd ging ik ook gewoon naar gewone dates.
Als ik je goed begrijp is het voor jou de bedoeling om niet klaar te komen. Nou - zoals ik al zei: veel plezier. Is voor mij dus anders.
Ik ben een visser , Wil je zeggen dat vissers overdrijven of liegen...Met 55 jaar nog maar 2x per dag.
Op je 35e??? 8x klaarkomen op een avond, lijkt op een vissersverhaal
Met 55 jaar nog maar 2x per dag.
Op je 35e??? 8x klaarkomen op een avond, lijkt op een vissersverhaal
Nu... 'hoogtepunt' en 'climax' (=ejaculatie) zijn niet noodzakelijk altijd hetzelfde hoor. Trouwens bij een man betekent ejaculatie het 'eindpunt' (toch van ronde 1).Niet klaarkomen is toch een beetje een domper, het orgasme is toch het hoogtepunt van de date vind ik!
Tsja... hij weet niet wat hij mist natuurlijk...Voor 1 u dan? Dus nooit langere met intense uren durende sex?
Ja... bij een club bezoek of een gangbang... neuk je ook meerdere keren na mekaar. En... word je intussen ook nog enkele keren afgezogen! Haha!Dit is maar de vraag of het inderdaad drie keer zo goed is. Als ik naar een saunaclub ga en drie keer neuk, dan is het drie keer leuk. Maar geen een keer dubbel of drie keer zo lekker, omdat het de tweede of derde keer is.
Precies!Hoe beter de sex, hoe jammerder ik het vind om klaar te komen, gek genoeg. Omdat ik weet dat dan het einde van de date in zicht is (hoe fijn je ook kunt nagloeien)
Als je dat blijft oefenen... lukt dat na een tijdje aardig hoor!Ik probeer soms de discipline te hebben om niet te komen en heel lang voor het "point of no return" te blijven. Niet simpel, en de dame moet daarin mee willen gaan, zonder snel te willen afwerken. Wel de beste momenten.
Dat was ook net zo lekker laatst met Kali...@Clay Edging is geweldig als de dame je precies aanvoelt, zeker als je dan uiteindelijk wel komt, dat is uit je tenen.
Wat betreft wel of niet klaarkomen. Het "probleem" van klaarkomen is dat het voor sommige dames het teken is dat het werk er op zit, terwijl ik juist van het nagenieten ben.
Ik zit dus er niet op te wachten dat de dame als een ware gymnaste van mijn evenwichtsbalk afspringt en met een dubbele flikflak naast het bed staat om zich te gaan opfrissen.
Klaarkomen is voor mij geen einddoel. Ik weet hoe het voelt om klaar te komen. Ja dat is bij een dvp bezoek heftiger dan met de handkar, maar het blijft een bekend gevoel en in die zin niet verrassend.
Nu... we spreken hier wel over betaalsex. En... niet alle DVP's willen klaarkomen bij een klant.@Kokske13 Of ze je in ieder geval het gevoel geeft dat ze klaar is gekomen. Bij mij komen de dames ook altijd klaar. Ik gok bij minstens negentig procent van de andere wandelaars ook. Zijn alle DVP's zulke geile wezens dat ze werkelijk meerdere keren per dag klaarkomen of zou het zo kunnen zijn dat ze geregeld heel goed weten te doen alsof? "Ja, maar bij mij is het echt wel altijd echt want ..." Ok dan, jij bent een superstud.