@Clay Edging is geweldig als de dame je precies aanvoelt, zeker als je dan uiteindelijk wel komt, dat is uit je tenen.
Wat betreft wel of niet klaarkomen. Het "probleem" van klaarkomen is dat het voor sommige dames het teken is dat het werk er op zit, terwijl ik juist van het nagenieten ben.
Ik zit dus er niet op te wachten dat de dame als een ware gymnaste van mijn evenwichtsbalk afspringt en met een dubbele flikflak naast het bed staat om zich te gaan opfrissen.
Klaarkomen is voor mij geen einddoel. Ik weet hoe het voelt om klaar te komen. Ja dat is bij een dvp bezoek heftiger dan met de handkar, maar het blijft een bekend gevoel en in die zin niet verrassend.
Ik ben veel liever bezig met dingen ontdekken bij een dame. Hoe voelt, ruikt en proeft zij, wat triggert haar en wat niet. Die ontdekkingsreis van lichaam en geest van een vrouw geeft mij oneindig meer voldoening dan mijn eigen orgasme.
Maar inderdaad zoals al eerder gezegd door anderen hier: soms lijkt een dame teleurgesteld of zelfs gefrustreerd als ze je niet klaar laten komen en hoewel een te bekend gevoel blijft het een erg lekker gevoel, dus laat ik het vrijwel altijd wel gebeuren, voor zover ik er iets over te zeggen heb.