Klaarkomen in mond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bewaar de beste herinneringen aan mijn eerste gb bij Ramontiek...

Nu ik dit weer terug lees wordt dit de nieuwe missie voor 2025, echt leeg gezogen worden is toch wel het lekkerste wat er is.

Ook ik koester dierbare herinneringen aan mijn eerste gb bij Ramontiek maar in dit geval was ik het die geheel naar wens wat te slikken kreeg want hoe zalig het ook is om leeggezogen te worden, er gaat echt niets boven een spuitgrage pik in je mond, behalve dan het moment dat die pik daadwerkelijk tot spuiten komt. Iemand tot de laatste druppel leegzuigen vind ik dan dus weer het lekkerste wat er is, al is leegzuigen het woord niet want die laatste druppel laat zich meestal pas zien als je haar er handmatig uitperst waarna ze liefdevol van/uit de eikel gelikt kan worden (waar nodig in meerdere etappes).

Klopt inderdaad, toevallig net vanochtend een artikel over gelezen.
Hij haalt een Harvard-onderzoek aan waaruit blijkt dat volwassen mannen die 21 keer per maand of meer ejaculeerden een 20 tot 31 procent lager risico hebben op prostaatkanker in vergelijking met mannen die vier tot zeven keer per maand ejaculeerden.

Ik was laatst bij een Braziliaanse en kwam klaar in haar mond nog voor ik er erg in had, tot mijn verrukking had ze in een wip alles doorgeslikt en met een grote smile op haar lippen ging ze gewoon door met me te tongzoenen alsof er niets gebeurd was. Ik vind het verrukkelijk en gewoon megageil dat een vrouw mijn zaad inslikt alsof ik haar meest intieme neukmaatje ben.

Ik was laatst bij een Braziliaanse en kwam klaar in haar mond nog voor ik er erg in had, tot mijn verrukking had ze in een wip alles doorgeslikt en met een grote smile op haar lippen ging ze gewoon door met me te tongzoenen alsof er niets gebeurd was. Ik vind het verrukkelijk en gewoon megageil dat een vrouw mijn zaad inslikt alsof ik haar meest intieme neukmaatje ben.
Maar weinig vrouwen die dat doen!
En... bij DVP's dus nog minder!

Maar weinig vrouwen die dat doen!
En... bij DVP's dus nog minder!
En toch zijn er die het wel doen maar geloof ook dat het praktisch nooit bij een eerste of eenmalig bezoek zal gebeuren. Zelf nog recent mogen ervaren .dame was zo intens bezig dat ik haar tegenhield met de vermelding dat ik anders wel eens in haar mond zou 💦💦💦💦.Glimlachtje van haar kant en de heerlijke woorden " en als ik dat nu eens zelf wil " . Heb niet meer tegengestribeld en haar er vol voor laten gaan. Was hemels.🥵🥵🥵.

Terug
Bovenaan Onderaan