- 1.083
- 22/02/22
- 1.306
Wie had het over een snowball?Een snowball. Mij niet gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie had het over een snowball?Een snowball. Mij niet gezien.
Was een reactie op het bericht daarboven.Wie had het over een snowball?
Een snowball. Mij niet gezien.
Inderdaad kom ik op pagina 3 zijdelings de term snowballing tegen. Snowballing is overigens iets anders dan het delen van een simpele spermazoen, met of zonder tongzoenen (dat is een zogenaamde cumswap). Snowballing is het meermaals van mond op mond laten overlopen van sperma, hetzij over en weer tussen 2 personen, hetzij tussen meerdere deelnemers op rij of een combinatie daarvan. Als die sliert sperma dan ook nog eens centimeters of zelfs decimeters door de lucht zwerft voor ze in de volgende mond terecht komt is dat helemaal feest om te zien.Was een reactie op het bericht daarboven.
Trouwens, tussen twee dames vind ik het wel geil om te zien, als ze elkaar uitgebreid tongzoenen met een mond vol.
Kinderachtig hoor, is toch van jezelf?? Proef je het ook eens
Een snowball. Mij niet gezien.
Daarom nu je ex.Er zijn een paar dingen die absoluut niet voor zullen komen in mijn leven. Een Snowball is daar een van. Ieder z'n ding, toch?
Ik heb dat met mijn ex gehad. Ik leerde haar net kennen en we hielden het de eerste 3 weken op een daten. Ik stond op knallen de eerste dag dat we seks hadden. Ik heb werkelijk alles ondergeknald, van haar buik, borsten, gezicht tot aan de bank, kast, kleding erachter. Ze gaat rechtop zitten, "Kiss me" terwijl het zaad van d'r gezicht druipt.
Ik bleef bij m'n standpunt. Hier is een doek lieve schat.
Daarom nu je ex.
Ik ontmoet nooit dat soort meisjes.Er zijn een paar dingen die absoluut niet voor zullen komen in mijn leven. Een Snowball is daar een van. Ieder z'n ding, toch?
Ik heb dat met mijn ex gehad. Ik leerde haar net kennen en we hielden het de eerste 3 weken op een daten. Ik stond op knallen de eerste dag dat we seks hadden. Ik heb werkelijk alles ondergeknald, van haar buik, borsten, gezicht tot aan de bank, kast, kleding erachter. Ze gaat rechtop zitten, "Kiss me" terwijl het zaad van d'r gezicht druipt.
Ik bleef bij m'n standpunt. Hier is een doek lieve schat.
Lijkt verdacht veel op mijn roulette systeem.... nadat je er 1 verloren hebt zet je er 2 in en als je ook die verliest zet je er 4 in enz. .
Leuk geprobeerd.
Ik date nu 4 verschillende meisjes.
Been there, done that! Was een uit de hand gelopen afspraak met een dame ik mocht in haar mond komen als we daarna zouden zoenen. Was daarna een intense tongzoen! Vond het niet echt vies, en met de juiste dame en sfeer doe ik het weer!Kinderachtig hoor, is toch van jezelf?? Proef je het ook eens
Las daar in de gauwigheid "uit de mond gelopen"... een freudiaanse verlezing.Was een uit de hand
gelopen....
Ik vraag wel eens aan dames die CIM aanbieden of ze dat willen. De meeste dumpen het alsof het de wasbak is. Jammer zoveel leuks van te maken. Bovendien super geil.Een snowball...... Ik kende dit tot voor kort niet.
Enkele weken geleden was ik bij een voor mij bekende dame in een privéhuis. Heerlijke seks gehad en uiteindelijk in 69 geweldig klaargekomen. De dame draait zich om en komt met volle mond boven me hangen. Gebaart dat ik m'n mond moet openen en laat voorzichtig het sperma in m'n mond lopen om vervolgens over te gaan tot heerlijk tongzoenen. Wat een vreselijk geile ervaring! Geweldig gewoon.
Toen dat gebeurde moest ik aan een uitspraak van wijlen Pim Fortuin denken. Die zei dat je aan de smaak van sperma kon proeven wat de man een dag ervoor gegeten had.
Laat hem veel ananassap drinken.En de pap v Cor.. dat is afhankelijk van hoe het smaakt.
Laat hem veel ananassap drinken.
Als het sperma zoet smaakt, betekent dit dat de man teveel suiker binnekrijgt, wat ongezond is. Ongevaarlijk voor de vrouw als de man geen ziektes heeft.Als het zoet smaakt dan is het hap/slik/weg
Als het sperma zoet smaakt, betekent dit dat de man teveel suiker binnekrijgt, wat ongezond is. Ongevaarlijk voor de vrouw als de man geen ziektes heeft.
ze zeiden alle 3 dat het bitter smaakte.
Als je er te veel van eet ja. Maar bijna elke vorm van inname, of het nu gaat om voedsel, medicijnen of drank, kan de smaak van sperma of zelfs vaginaal vocht beïnvloeden.Sperma smaakt zoet vanwege tropisch fruit eten, ananas/aardbeien/kiwi enzo.
Hmm, moet ik me toch eens laten testen op suikerziekte dan of zo ...Dat is de standaard smaak.
Als je er te veel van eet ja. Maar bijna elke vorm van inname, of het nu gaat om voedsel, medicijnen of drank, kan de smaak van sperma of zelfs vaginaal vocht beïnvloeden.
WTF. Hem toen wel richting huisarts gestuurd?en heb zelfs al bijna zwart gekleurde sperma meegemaakt
WTF. Hem toen wel richting huisarts gestuurd?
Suck it dryIk zoek graag naar cim, is dominant, vind ik leuk als je ziet dat ze zich ervoor extra inzetten dat het eraan gaat komen.
Maar nog gevoeliger ben ik als ze dan blijven sutsen en doordoen met pijpen. In ruil om te blijven doorgaan spuit ik nog liever niet in de mond maar dat ze direct na het kwakje terug verder pijpen tot hij even terug slap hangt. Als ze maar blijven verder pijpen na het spuiten.
Ik ben nog niemand tegengekomen die geen cim aanbiedt maar wel direct na het klaarkomen verder pijpt en het laatste drupje sperma eruit wil zuigen.
Heeft dat ook een benaming of afkorting als je wil dat ze verder pijpen na het klaarkomen?