Girls-girls
Vaste klant
Haha. De onverwachte CIMHeb je een link?
Ook vaak extra betaald voor cim, sommigen van hen hebben het meteen op mij uitgespuugd en dan lopen ze weg terwijl mijn lul nog steeds pulseert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha. De onverwachte CIMHeb je een link?
Ook vaak extra betaald voor cim, sommigen van hen hebben het meteen op mij uitgespuugd en dan lopen ze weg terwijl mijn lul nog steeds pulseert.
Die moeten lekker wat anders gaan doen. Jobs genoeg.Ik heb wel meegemaakt dat ze heel hard naar de wasbak rennen
Soms moet je een verhaal echt meerdere malen lezen om jezelf te overtuigen dat je het echt goed gelezen hebt……. Dat had ik bij dit verhaal ook evenOoit bij een dvp geweest die geen probleem maakte met klaarkomen in de mond. Ze pijpte me en liet me lekker alles in haar mond spuiten. Maar dan gebeurde er iets vreemd. Zo gauw ik uitgespoten was sprong ze uit het bed en liep de slaapkamer uit. Maar dan hoorde ik haar op de trap, terwijl de badkamer en het toilet op deze verdieping was. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ik had het nog meegemaakt dat de dame wel laat klaarkomen maar niet slikt, geen probleem als dat afgesproken is. De meesten spuwen het dan uit in een klaarliggend doekje of de gekende keukenrol, Hier was dat dus iets totaal anders. Ik sprong dus ook uit het bed en ging op de traphal kijken wat er gebeurde. Wat ik toen zag verbaasde me enorm. Beneden aan de trap, vlak naast de voordeur, stond madam met mijn sperma in haar mond een mij totaal vreemde man te tongen. Geen idee van waar die plots tevoorschijn was gekomen. En zosnel mijn zaad overgetongd was verdween dei man door de voordeur en kwam de dvp weer naar boven. Ik was er even niet goed van. Ik ben toen zeer kwaad geworden met een laaiende woordenwisseling, en zo snel mogelijk weer vertrokken. Een ding wist ik meteen zeker voor de volle 100% , "Die ziet mij NOOIT meer terug".
Ik vond dit toch wel een bijzonder vreemde situatie die ik na al die jaren eigenlijk nog altijd niet begrijp.
Ik heb het van de erste keer geloofd, want ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Nadien gelukkig nooit meer zo iets absurds meegemaakt.Soms moet je een verhaal echt meerdere malen lezen om jezelf te overtuigen dat je het echt goed gelezen hebt……. Dat had ik bij dit verhaal ook even
Op de 1 of andere manier vind ik dat wel geil als je in hun mond mag klaarkomen en daarna rennen ze heel hard naar de wasbak omdat ze er eigenlijk niet van houdenDie moeten lekker wat anders gaan doen. Jobs genoeg.
Pff, en die van mij is nog wel zo heerlijk zoet, crèmig en zacht. Zo zonde. Uhm ... dus.daarna rennen ze heel hard naar de wasbak omdat ze er eigenlijk niet van houden
Sommigen vinden het wel lekker of geilPff, en die van mij is nog wel zo heerlijk zoet, crèmig en zacht. Zo zonde. Uhm ... dus.
De echte genieters slikken alles netjes door zonder extra.
Prijsje all inn , ook veel makkelijker.
In mijn ogen wel. Leuk toch hoe we het allemaal anders zien.Dat is onzin. Omdat je een echte genieter ben ga je niet lekker smakend sperma doorslikken van iemand die je niet kent.. oke..
Ooit bij een dvp geweest die geen probleem maakte met klaarkomen in de mond. Ze pijpte me en liet me lekker alles in haar mond spuiten. Maar dan gebeurde er iets vreemd. Zo gauw ik uitgespoten was sprong ze uit het bed en liep de slaapkamer uit. Maar dan hoorde ik haar op de trap, terwijl de badkamer en het toilet op deze verdieping was. Nu werd ik toch wel nieuwsgierig wat er aan de hand was. Ik had het nog meegemaakt dat de dame wel laat klaarkomen maar niet slikt, geen probleem als dat afgesproken is. De meesten spuwen het dan uit in een klaarliggend doekje of de gekende keukenrol, Hier was dat dus iets totaal anders. Ik sprong dus ook uit het bed en ging op de traphal kijken wat er gebeurde. Wat ik toen zag verbaasde me enorm. Beneden aan de trap, vlak naast de voordeur, stond madam met mijn sperma in haar mond een mij totaal vreemde man te tongen. Geen idee van waar die plots tevoorschijn was gekomen. En zo snel mijn zaad overgetongd was verdween die man door de voordeur en kwam de dvp weer naar boven. Ik was er even niet goed van. Ik ben toen wel zeer kwaad geworden met een laaiende woordenwisseling tot gevolg, en dan zo snel mogelijk weer vertrokken. Een ding wist ik meteen zeker voor de volle 100% , "Die ziet mij NOOIT meer terug".
Ik vond dit toch wel een bijzonder vreemde situatie die ik na al die jaren eigenlijk nog altijd niet begrijp.
Mij maakt het écht niet uit of ze nu wel-of-niet slikt hoor!
Het is tenslotte de beleving van het zuigen en klaarkomen in de mond die telt!
Misschien wel, maar het uitspuwen ziet er altijd zo raar uit. Zeker als je al CIM doet.Mij maakt het écht niet uit of ze nu wel-of-niet slikt hoor!
Het is tenslotte de beleving van het zuigen en klaarkomen in de mond die telt!
Werkt ze nog? Ik ben wel benieuwd!Mijn Renate pijpt me altijd klaar zonder condoom, ze slikt het door en pijpt verder. Soms schreeuw ik het uit, ze vindt dit heel geil. Ook steekt ze dan een vingertje in mijn kont, dit is echt fijn en ben dan niet te houden. Ze gaat lekker door tot ik nog een keer klaar kom. Daarna likt ze me helemaal schoon en mag ik mij weer aankleden.
Renate is dat lieve meisje van de tippelzone van toen.
Pijpkoningin van Groningen
Ik geloof je onmiddellijk want zoiets verzin je gewoon niet…..Ik heb het van de erste keer geloofd, want ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Nadien gelukkig nooit meer zo iets absurds meegemaakt.
Ik hoop dat wij elkaar binnenkort ontmoetenAmen
Stel het zelf ook altijd voor! Kan helaas alleen niet meer slikken sinds mijn operatie
Tenzij ze van 2 walletjes eet natuurlijk . Ik grap wel eens dat de echte liefhebster ons zou moeten betalen voor onze donatie ipv andersom. Heb zelf nog nooit een mond vol sperma in ontvangst mogen nemen (direct of indirect) zonder dank je wel te zeggen, zie het ook echt als een cadeautje.De echte genieters slikken alles netjes door zonder extra.
Prijsje all inn , ook veel makkelijker.
NIET in de zin van "niet lekker smakend" of in de zin van in het geheel geen sperma doorslikken van onbekenden ?Dat is onzin. Omdat je een echte genieter ben ga je niet lekker smakend sperma doorslikken van iemand die je niet kent.. oke..
Ja helemaal mee eens. Alsof de laatste energie uit je wordt getrokken. Of het zaad daarna in wasbak, een maag of zakdoekje belandt maakt me niets uit.Paar dagen terug weer CIM gedaan, dame zuigt tijdens het klaarkomen en zuigt daarna nog even door, dat is wat mij betreft het lekkerste
NIET in de zin van "niet lekker smakend" of in de zin van in het geheel geen sperma doorslikken van onbekenden ?
Die bestaan wel maar zijn er niet veel .Een amateurdame , ze is al bijna een soort vriendin, en dat geloof ik echt , maar 1 klant heeft , die zegt altijd " heerlijk! " na t slikken. Maar dat is redelijk uniek.Sommigen vinden het wel lekker of geil
Ik heb er wel een paar meegemaakt die er zeker niet vies van zijn, maarja, zo heb je ook dames die absoluut geen anaal willen en dames die er juist geil van wordenDie bestaan wel maar zijn er niet veel .Een amateurdame , ze is al bijna een soort vriendin, en dat geloof ik echt , maar 1 klant heeft , die zegt altijd " heerlijk! " na t slikken. Maar dat is redelijk uniek.