Klaar en geen zin meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De snelle

Wandelaar
68
12/03/23
106
6
Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook ? Grote (normale) plannen, zin hebben in wilde (normale GFE) sex, hete passionele sex, vrijpartij, knuffelen, gek doen, verschillende standjes en dan ..... je houdt het niet meer, komt klaar en de "mood" is over. Ik ga altijd voor minimaal 1,5 uur (RVP Made). Na het klaarkomen, ligt de DVP lekker te knuffelen, we praten, lachen en strelen wat en na een tijdje probeert de DVP me weer een beetje warm te krijgen, maar mijn hoofd zegt, "Nee joh is goed zo" heb dan niet heel veel zin meer. De DVP doet nog een PZC, doet haar uiterste best, maar heb dan geen zin meer. Eenmaal weer in de auto baal ik en had ik graag nog wat dingen gedaan en geprobeerd. Optie zou zijn om een half uur te gaan, pijpbeurt, neuken en klaar en weer weg, maar vindt ik ook niets, dat geeft me een rotgevoel.
Herkennen jullie dit ?

Neen! Gelukkig niet!

Maar... na een tijdje zou je toch voldoende ervaring en zelfkennis moeten hebben... om je 'speeltijd' en 'gameplan' aan te passen aan je eerste (en dus laatste?) ejaculatie?

'Ken jezelf'! en geniet!

Hangt er bij mij vanaf hoeveel tijd er nog over is... ga meestal voor een uur of anderhalf. Als we dan al in het laatste kwartier zitten vindt ik het vaak wel prima, als er nog meer tijd over is wil ik wel een 2e ronde proberen ookal lukt dat niet altijd.
(Bij RvP doen de dames in de regel ook niet moeilijk over een moeite 2e ronde. Heb 1 uitzondering meegemaakt en die was daar ook heel snel weer weg)

Is al een aantal jaar zo bij mij. Komt waarschijnlijk door het ouder worden. Niets aan te doen. Vroeger kon ik ook wel twee keer per uur klaarkomen, zit er niet meer in.

En middeltjes ga ik niet gebruiken. Misschien als ik helemaal impotent wordt, maar daar is nog absoluut geen sprake van.

Ik probeer het moment suprême zo lang mogelijk uit te stellen (dat is aan te leren!). En als het gebeurd is, de rest van de tijd gezellig volkletsen. Ook leuk.

Laatst bewerkt:
Eenmaal weer in de auto baal ik en had ik graag nog wat dingen gedaan en geprobeerd.

Zit je op een moment dat de energie dan even eruit is, en begint terug te komen?

De enige dingen die ik kan bedenken is gewoon korter boeken, of langer zodat je meer "herstelperiode" in kunt lassen.

90min vind ik ook een wat rare tijd.
60 min is bij mij 1x P+N, + voorspel en knuffelen etc nadien. Ik kak dan zelf altijd een beetje in. Bij 120 minuten of langer heb ik genoeg tijd voor het herstel en de volgende ronde.
Een goed voorspel vooraf en tussen rondes door is voor mij wel van belang, anders voelt het als "pijpen om de tijd te vullen" En dat werkt averechts bij me. Of het nu een eerste of 2e ronde is, het moet wel opgebouwd worden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan