- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kirra-love.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eindelijk nog eens een pareltje ontdekt in Leuven. De laatste tijd teveel slechte ervaringen met Zuid-Amerikaanse dames meegemaakt: ondanks het feit dat je expliciet vraagt of de foto's echt zijn, zelfs een gezichtsfoto laat doorsturen, zijn ze plots (2 minuten later) bezet en opent een 'vriendin' de deur en biedt ongegeneerd haar diensten aan. Dan is mijn goesting door en ben ik weg.
Enfin, ik dus naar Kirra. Haar foto's leken me echt, en ze bevestigde dit ook. Ik hou van slanke dames.
Aangekomen zag ik meteen dat ik de hoofdprijs had gewonnen: Kirra is inderdaad erg slank, petite. Ze is nog veel slanker en meer sexy dan haar foto's doen uitschijnen. Ze is ook aangenaam in de omgang. Al is haar Engels niet super.
Maar wat een lekkere dame! Ze doet ook aan tongzoenen, dit is een zalige extra. Heerlijk!
Pijpen was met condoom en eerlijkgezegd maar erg kort. Maar geen probleem: ik wou haar lekker nemen en daarin deed ze ook lekker mee. Haar handen op mijn lijf terwijl ik haar penetreerde enz.
Kortom, als je houdt van petite, tongzoenen, een echte gfe, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Ik heb het me alvast niet beklaagd! En ze vraagt dan ook nog eens minder centjes dan de meeste van haar collega's.
Enfin, ik dus naar Kirra. Haar foto's leken me echt, en ze bevestigde dit ook. Ik hou van slanke dames.
Aangekomen zag ik meteen dat ik de hoofdprijs had gewonnen: Kirra is inderdaad erg slank, petite. Ze is nog veel slanker en meer sexy dan haar foto's doen uitschijnen. Ze is ook aangenaam in de omgang. Al is haar Engels niet super.
Maar wat een lekkere dame! Ze doet ook aan tongzoenen, dit is een zalige extra. Heerlijk!
Pijpen was met condoom en eerlijkgezegd maar erg kort. Maar geen probleem: ik wou haar lekker nemen en daarin deed ze ook lekker mee. Haar handen op mijn lijf terwijl ik haar penetreerde enz.
Kortom, als je houdt van petite, tongzoenen, een echte gfe, dan ben je bij haar aan het juiste adres. Ik heb het me alvast niet beklaagd! En ze vraagt dan ook nog eens minder centjes dan de meeste van haar collega's.