Recensie Kira, Den Haag, Doubletstraat 35 k1/k2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roodbaard

Newbie
9
01/04/24
13
Heren hoe plaats ik een recensie? Ik niet snap niet!

Vorige week had ik een afspraak met "Kira," te vinden op nummer 35 k1/2. Met haar lange zwarte haren, lichte huid en een uitstraling die meteen uitnodigt tot meer, was ik nieuwsgierig naar de ervaring.

Het begin was veelbelovend. Kira begroette me met een glimlach en wat luchtig gebabbel. Opvallend was dat ze geen waarde hechtte aan een snelle hygiënecheck voor de "happening" begon – een interessante keuze.

Al snel vond ik mezelf op het bed terug, met een condoom om, terwijl Kira aan het werk ging. Haar techniek was degelijk, hoewel ze in een positie lag waardoor ik niet bij haar verleidelijke borsten kon komen. Na een korte tijd van stationair werk, stelde ze de vraag: "Welk standje?" Met een glimlach antwoordde ik: "Doggy!" Ze lachte en gaf aan dat dit een populaire keuze is.

Kira boog voorover, en haar heerlijke achterwerk stak uitnodigend de lucht in. Het voelde fantastisch – alsof je een geweldige chick na het stappen tegenkomt die je het liefst zonder condoom wilt volpompen.

Maar de climax van de ervaring was snel voorbij. Nog voor ik goed en wel klaar was, zat Kira alweer op haar telefoon, volledig in haar eigen wereld verdwenen. Geen nagesprek, geen wasbeurt, helemaal niks.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan