Recensie Sonia Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arjan65

Newbie
3
10/03/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/541289-sonia
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst sinds coronatijd weer eens op stap geweest. De advertentie van Sonia sprak mij enorm aan en de reviews waren veelbelovend. Het contact via Whatsapp verliep erg soepel en een afspraak was zo gemaakt. Het appartement in Amersfoort zag er netjes uit. Sonia stond mij op te wachten in een mooi zwart setje zoals afgesproken. Wat een prachtige vrouw, gelijk vanaf het begin voelde dit geweldig ook omdat we dezelfde humor hebben. De sex was alsof ik met mijn beste vriendin aan het vrijen was, elkaar verkennen, elkaar een beetje teasen en pleasen. Vooral standje 28 en 87 waren geweldig ( ons geheimpje) Leuk om te ervaren dat we beiden echt genoten van elkaar. Volgens mij was dit de beste GFE aller tijden, dit wordt mijn vaste contact want ik ben geen zwalker.

Gr Arjan
 
Ik herken mij hier niet in, ze is slank en de service is top!
De meningen zijn een beetje verdeelt lijkt mij. ben er in de Hookers tijd eens geweest. Had niet zo'n klik met deze Poolse dame.

Maar waarom @Arjan65 een nieuwe recensie starten als er al heel veel reviews zijn over Sonia?

@admin graag samenvoegen met:

 
De meningen zijn een beetje verdeelt lijkt mij. ben er in de Hookers tijd eens geweest. Had niet zo'n klik met deze Poolse dame.

Maar waarom @Arjan65 een nieuwe recensie starten als er al heel veel reviews zijn over Sonia?

@admin graag samenvoegen met:

Dank je, een klik is voor mij het allerbelangrijkste helaas is dat altijd even afwachten en heel persoonlijk. Ik moet nog even mijn weg vinden, blijkbaar niet goed geplaatst idd logisch om hem samen te voegen…👍🙏
 
Terug
Bovenaan Onderaan