V
Voormalig lid 635
Guest
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Kira een bezoek gebracht in Amstelveen. Ik had vooraf kleding wensen aangegeven, helaas werd bij het openen van de deur hier niet aan voldaan.
Ze sprak goed Engels, alleen het uiterlijk viel tegen in vergelijking met de advertentie foto's. Ik vond haar er echt oud zien. Wel was ze vriendelijk.
Ik mocht haar beffen en ze kwam snel klaar. De rest was erg afstandelijk, hele harde borsten en matig zoenen.
Tijdens het neuken kon ik niet klaar komen, ik vond haar behoorlijk ruim onderin waardoor ik helemaal niks voel.
Pijpen deed zij wel goed en ze nam de ballen en aars ook goed mee.
Ik twijfel of ik haar nog een keer bezoek, misschien voor 30 min en dan alleen pijpen. Dat neuken sla ik echt over ik wil een strak kutje en geen uitgewoonde boot.
Ze is zeker al een jaar of 48 op zich ziet ze er redelijk uit voor haar leeftijd.
Ze sprak goed Engels, alleen het uiterlijk viel tegen in vergelijking met de advertentie foto's. Ik vond haar er echt oud zien. Wel was ze vriendelijk.
Ik mocht haar beffen en ze kwam snel klaar. De rest was erg afstandelijk, hele harde borsten en matig zoenen.
Tijdens het neuken kon ik niet klaar komen, ik vond haar behoorlijk ruim onderin waardoor ik helemaal niks voel.
Pijpen deed zij wel goed en ze nam de ballen en aars ook goed mee.
Ik twijfel of ik haar nog een keer bezoek, misschien voor 30 min en dan alleen pijpen. Dat neuken sla ik echt over ik wil een strak kutje en geen uitgewoonde boot.
Ze is zeker al een jaar of 48 op zich ziet ze er redelijk uit voor haar leeftijd.
Laatst bewerkt door een moderator: