CocaCarlito
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
- Totale kosten (in euro)
- 180
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Al een jaar of 7 kom ik bij Kira, eigenlijk ben ik nooit door haar verrast.
Altijd zeer hartelijk ontvangen, altijd een bijzonder lange en zeer goede blowjob, de geschoren ballen wordt ook lekker aan gezogen.
Soms geëindigd in een slome neukpartij, meestal in een enorme berg zaad in haar keel. 69 is een aanrader, die lekkere schaamlippen in je mond...
Uitgebreid en innig tongzoenen, een echte GFE.
Na het klaarkomen in haar keel blijft ze gewoon wel een minuut de laatste druppel er uit zuigen om met haar mond vol zaad naar de badkamer te rennen.
Leuke gesprekken ook gevoerd, soms een fijne massage achteraf.
Het repertoire is niet uitgebreid maar de service constant, de dame is ver in de 40+ en ik vind dat ze een enorme inzet heeft, ook professioneel blijft (zeker niet storend). Ze heeft duidelijk haar grenzen in wat ze toelaat, wel en niet fijn vind en dat is prima.
Van 150 naar 180 in 7 jaar is okay, appartement in Amstelveen, zeer riant en schoon.
Altijd zeer hartelijk ontvangen, altijd een bijzonder lange en zeer goede blowjob, de geschoren ballen wordt ook lekker aan gezogen.
Soms geëindigd in een slome neukpartij, meestal in een enorme berg zaad in haar keel. 69 is een aanrader, die lekkere schaamlippen in je mond...
Uitgebreid en innig tongzoenen, een echte GFE.
Na het klaarkomen in haar keel blijft ze gewoon wel een minuut de laatste druppel er uit zuigen om met haar mond vol zaad naar de badkamer te rennen.
Leuke gesprekken ook gevoerd, soms een fijne massage achteraf.
Het repertoire is niet uitgebreid maar de service constant, de dame is ver in de 40+ en ik vind dat ze een enorme inzet heeft, ook professioneel blijft (zeker niet storend). Ze heeft duidelijk haar grenzen in wat ze toelaat, wel en niet fijn vind en dat is prima.
Van 150 naar 180 in 7 jaar is okay, appartement in Amstelveen, zeer riant en schoon.