Recensie Kira, Den Bosch (vh Rotterdam, Amstelveen, Zoetermeer, Haarlem,) 3,95 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/waalwijk/542858-kira
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een jaar of 7 kom ik bij Kira, eigenlijk ben ik nooit door haar verrast.

Altijd zeer hartelijk ontvangen, altijd een bijzonder lange en zeer goede blowjob, de geschoren ballen wordt ook lekker aan gezogen.
Soms geëindigd in een slome neukpartij, meestal in een enorme berg zaad in haar keel. 69 is een aanrader, die lekkere schaamlippen in je mond...

Uitgebreid en innig tongzoenen, een echte GFE.

Na het klaarkomen in haar keel blijft ze gewoon wel een minuut de laatste druppel er uit zuigen om met haar mond vol zaad naar de badkamer te rennen.
Leuke gesprekken ook gevoerd, soms een fijne massage achteraf.

Het repertoire is niet uitgebreid maar de service constant, de dame is ver in de 40+ en ik vind dat ze een enorme inzet heeft, ook professioneel blijft (zeker niet storend). Ze heeft duidelijk haar grenzen in wat ze toelaat, wel en niet fijn vind en dat is prima.

Van 150 naar 180 in 7 jaar is okay, appartement in Amstelveen, zeer riant en schoon.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Kira nu 4 of 5 keer bezocht en dit iedere keer weer naar volle tevredenheid. Kira is een vriendelijke, relaxte, mooie slanke blonde dame , ik schat haar begin 40 en zij ziet er goed uit.
Alles aan haar en aan haar ontvangstlocaties zijn netjes en keurig op orde.
Heel veel (tong)zoenen, gfe, intiem, beffen, massage en een goddelijke pijpbeurt met een heerlijke cim is standaard bij ieder bezoek aan haar.
Je kan douchen voor- en achteraf, het uur wordt netjes volgemaakt en ik ben na ieder bezoek aan Kira met een goed gevoel en voldaan de deur weer uitgelopen.

Mocht de mogelijkheid zicht voordoen dan zal ik haar zeker nog eens bezoeken in de toekomst.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Kira langsgeweest in Drunen.
Voor mij geen herhalingsgevaar. Het pijpen was wel echt goed, maar het was allemaal een beetje tam voor mijn smaak. Weinig passievol en erg routineus voor mijn gevoel.
CIM was wel geil, maar kwam voor mijn gevoel erg vroeg; uiteindelijk nog 20 minuten gemasseerd achteraf.

Het hielp ook echt niet dat er gewoon een duits radiostation op de achtergrond stond en ik op een gegeven moment nog moest proberen een erectie te houden terwijl het nieuws voorgelezen werd. Geef €10 uit aan een spotify abbonementje, een belangrijk deel van je werk is sfeer en het laatste wat ik wil is het gevoel dat ik op een duitse bouwsteiger gepijpt wordt.

Anjooo zijn commentaar kan ik beamen.

Ik kan nog melden dat de siliconenvulling aan het afzakken is en toch wat deuken veroorzaakt in haar voorgevel.

Verder is alles heel plichtmatig om zo snel mogelijk klaar te zijn.

En na 40 minuten zegt ze al "You have to finish" En daar heb ik een verschrikkelijke hekel aan.

Totaal geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan