• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Kira, Casa Rossa 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jaapjum

Vaste klant
186
06/10/21
160
50
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Kira bezocht. Een mooie Arabische dame met een lekkere lichaam. Tevens een intelligente dame met een leuke babbel. De sex was prima. Ze kan lekker pijpen en gebruikt haar handen er prima bij. Daarna over geschakeld naar 69 en in doggy afgemaakt. Alleen heel irritante dat ze haar hand steeds bij haar kut moest houden. Maar al met al een prima halfuurtje.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.6profis.de/erotik/emmerich-am-rhein/kira-76875.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
al lange tijd trok Kira mijn aandacht slanke taile, lekkere billen, haar onschuldige uitstraling. Dus na wat app-conctact een afspraak gemaakt. Ik vroeg of ze aan zoenen of tongzoenen, of tegen meerprijs maar dit antwoord was nee. Okay, jammer, ondanks dit een afspraak gemaakt. Eenmaal daar even wachten en een blonde schone nam me mee naar de kamer. Zonder echt wat af te spreken legde ik 150€ op haar nachtkastje. Ik zou wel zien wat de extra's zijn, want ze schreef 120€ voor een uurtje.

Ik moet zeggen, het is een mooie vrouw, lekkere billen, slanke taile, mooie donkerbruine ogen, mooie lippen (helaas zoent ze niet), kortom een knappe vrouw. Echter wat ik me wel afvraag of dit dezelfde dame is als op de foto's, de Kira in CR heeft wat tatoos op haar rug en deze mis ik toch wel degelijk. Nu kunnen het verouderde foto's zijn, echter er zijn onlangs wat nieuwe geplaatst.

De date, pijpen ging wat ruw en hard en snel. Vroeg wel om het wat rustiger te doen, dit deed ze dan wel even. Er zat weinig variatie in. Het proberen haar te vingeren, wende ze telkens af door te gaan verzitten. Helaas. Toen ik vroeg om haar te beffen, zij ze ja, daar was die extra 30€ voor. Ze kreunde wel licht, fake, op een gegeven moment overgegaan op 69 en werd als een dorsmolen klaar gepijpt. In plaats van lekker van elkaar in deze positie te genieten zat er niet in.

Na wat kletsen, ronde 2, wat pijpen en snel neuken, waardoor ik wederom het rubbertje vulde.

Deze Kira, is een mooie vrouw, biedt überhaupt geen GFE ervaring, het is snel afwerken en door. Had voor een uur geboekt, maar stond mede doordat ik me ook opfriste na 45 minuten weer buiten. Ze had misschien een massage kunnen aanbieden of zo, maar dit zal wel extra zijn?

Wat ik heel jammer vind zijn al die meerprijzen. Zet deze op de website, of ben in de basisprijs wat duurder zodat er alles bij in zit waarmee ook geadverteerd wordt. Want nu is het een kale prijs van 120€ voor p+n en dat is vrij prijzig. Het is raadzaam om vooraf de prijs en wensen goed af te stemmen. Helaas, waar zijn de goede oude tijden gebleven.
 
Laatst bewerkt:
al lange tijd trok Kira mijn aandacht slanke taile, lekkere billen, haar onschuldige uitstraling. Dus na wat app-conctact een afspraak gemaakt. Ik vroeg of ze aan zoenen of tongzoenen, of tegen meerprijs maar dit antwoord was nee. Okay, jammer, ondanks dit een afspraak gemaakt. Eenmaal daar even wachten en een blonde schone nam me mee naar de kamer. Zonder echt wat af te spreken legde ik 150€ op haar nachtkastje. Ik zou wel zien wat de extra's zijn, want ze schreef 120€ voor een uurtje.

Ik moet zeggen, het is een mooie vrouw, lekkere billen, slanke taile, mooie donkerbruine ogen, mooie lippen (helaas zoent ze niet), kortom een knappe vrouw. Echter wat ik me wel afvraag of dit dezelfde dame is als op de foto's, de Kira in CR heeft wat tatoos op haar rug en deze mis ik toch wel degelijk. Nu kunnen het verouderde foto's zijn, echter er zijn onlangs wat nieuwe geplaatst.

De date, pijpen ging wat ruw en hard en snel. Vroeg wel om het wat rustiger te doen, dit deed ze dan wel even. Er zat weinig variatie in. Het proberen haar te vingeren, wende ze telkens af door te gaan verzitten. Helaas. Toen ik vroeg om haar te beffen, zij ze ja, daar was die extra 30€ voor. Ze kreunde wel licht, fake, op een gegeven moment overgegaan op 69 en werd als een dorsmolen klaar gepijpt. In plaats van lekker van elkaar in deze positie te genieten zat er niet in.

Na wat kletsen, ronde 2, wat pijpen en snel neuken, waardoor ik wederom het rubbertje vulde.

Deze Kira, is een mooie vrouw, biedt überhaupt geen GFE ervaring, het is snel afwerken en door. Had voor een uur geboekt, maar stond mede doordat ik me ook opfriste na 45 minuten weer buiten. Ze had misschien een massage kunnen aanbieden of zo, maar dit zal wel extra zijn?

Wat ik heel jammer vind zijn al die meerprijzen. Zet deze op de website, of ben in de basisprijs wat duurder zodat er alles bij in zit waarmee ook geadverteerd wordt. Want nu is het een kale prijs van 120€ voor p+n en dat is vrij prijzig. Het is raadzaam om vooraf de prijs en wensen goed af te stemmen. Helaas, waar zijn de goede oude tijden gebleven.
De tattoo's zijn afgeschermd op de foto's, vrij normaal door privacy.
Denk dat het de reden is dat je twijfelt of zij het wel is.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan natuurlijk, echter waarom kiest het huis er dan voor om met Julia wel met tatoo's te adverteren. Echter het is wel een vrij aanwezige tatoeage, dat je wel een profi moet zijn om dit met photoshop enigszins wilt wegwerken.

Maar laat ik het beter verwoorden.
Je eerste indruk is altijd de beste of je iemand herkent. De gastvrouw zou Kira ophalen, opeens kwam er een meisje voorbij lopen. Wat denk je Kira. Ik had haar niet herkent.
Gezien de foto's verwacht je een slank meisje met blond haar. Als je goed naar de foto's kijkt zie je een ovaal gezicht. Deze Kira had een goed figuur laat ik hier niet om liegen echter haar gezichtsvorm was ronder en gezetter.

En natuurlijk kunnen de foto's verouderd zijn en een vrouw kan nu eenmaal iets ronder worden dit begrijp ik best. Maar toch hou ik mijn twijfels.
 
Ik denk en weet bijna zeker dat de dames zelf bepalen of ze de tatoeage zichtbaar mogen zijn, niet het huis zelf. In het geval van Julia denk ik dat ze dat zelf wilt, de gezicht is immers ook op de foto's. En bij nog een andere dame van CR zie ik de tatoo ook niet op de foto's.

De foto's zijn inderdaad nieuw wat je zegt , kan zijn dat ze erna de tatoeages heeft laten zetten. De vaste klanten van haar zullen het weten😅 ( ik heb haar paar x gezien maar niet gekamerd en niet echt opgemerkt de tatoe's , 2/3 maanden terug ).
Ja, ben ik met je eens de eerste indruk is de beste, en dat je niet herkend hebt, brengt je idd in twijfels.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan