al lange tijd trok Kira mijn aandacht slanke taile, lekkere billen, haar onschuldige uitstraling. Dus na wat app-conctact een afspraak gemaakt. Ik vroeg of ze aan zoenen of tongzoenen, of tegen meerprijs maar dit antwoord was nee. Okay, jammer, ondanks dit een afspraak gemaakt. Eenmaal daar even wachten en een blonde schone nam me mee naar de kamer. Zonder echt wat af te spreken legde ik 150€ op haar nachtkastje. Ik zou wel zien wat de extra's zijn, want ze schreef 120€ voor een uurtje.
Ik moet zeggen, het is een mooie vrouw, lekkere billen, slanke taile, mooie donkerbruine ogen, mooie lippen (helaas zoent ze niet), kortom een knappe vrouw. Echter wat ik me wel afvraag of dit dezelfde dame is als op de foto's, de Kira in CR heeft wat tatoos op haar rug en deze mis ik toch wel degelijk. Nu kunnen het verouderde foto's zijn, echter er zijn onlangs wat nieuwe geplaatst.
De date, pijpen ging wat ruw en hard en snel. Vroeg wel om het wat rustiger te doen, dit deed ze dan wel even. Er zat weinig variatie in. Het proberen haar te vingeren, wende ze telkens af door te gaan verzitten. Helaas. Toen ik vroeg om haar te beffen, zij ze ja, daar was die extra 30€ voor. Ze kreunde wel licht, fake, op een gegeven moment overgegaan op 69 en werd als een dorsmolen klaar gepijpt. In plaats van lekker van elkaar in deze positie te genieten zat er niet in.
Na wat kletsen, ronde 2, wat pijpen en snel neuken, waardoor ik wederom het rubbertje vulde.
Deze Kira, is een mooie vrouw, biedt überhaupt geen GFE ervaring, het is snel afwerken en door. Had voor een uur geboekt, maar stond mede doordat ik me ook opfriste na 45 minuten weer buiten. Ze had misschien een massage kunnen aanbieden of zo, maar dit zal wel extra zijn?
Wat ik heel jammer vind zijn al die meerprijzen. Zet deze op de website, of ben in de basisprijs wat duurder zodat er alles bij in zit waarmee ook geadverteerd wordt. Want nu is het een kale prijs van 120€ voor p+n en dat is vrij prijzig. Het is raadzaam om vooraf de prijs en wensen goed af te stemmen. Helaas, waar zijn de goede oude tijden gebleven.