Recensie Kinkygirl Alesia - SM Studio Amersfoort - Soesterweg 271 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laatste tijd bezocht ik met regelmaat Vernice, maar bij de laatste sessie met Vernice had ik Alesia erbij op bezoek. Daardoor was ik nog nieuwsgierige geworden naar een sessie alleen met Alesia. Dus begin deze maand op bezoek geweest voor 4 uurtjes bij Alesia, Dat was echt meer dan een geweldige sessie, van bondage tot sounds tot aan anal spel. Alesia wist dit geweldig af te wisselen en er ook echt een super leuk spel van te maken op die manier waarbij ze ook duidelijk af en toe mijn grens op zocht.

Twee weken later was Carina ok weer aanwezig, daar had ik nog geen ervaring mee dus Alesia even gevraagd over Carina en vervolgens een sessie bij beide geboekt, eerst 2 uurtjes bij Carina geweest en vervolgens nog 2 uurtjes bij Alesia waarbij, het spel van Alesia doorging op wat we eerder al hadden gedaan waarbij ook een leuke beloning van haar volgde. Alesia is echt top en voor een beginner geschrikt maar ook voor iemand met al de nodigde ervaring.

Terug
Bovenaan Onderaan