Recensie Kam, Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BertenErnie

Newbie
4
01/10/24
6
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9895710-kam
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gok genomen: 1 kinky review (heel positief), niets op girlsreview. Kwartier afgesproken, 70 euro, verwachtte teleurstelling.

App contact vooraf was uitstekend. Locatie was zeer goed. De dame die open doet ziet er precies uit als op de foto's, en dat is in dit geval heerlijk.

Ik ging voor een blowjob, zonder condoom. En oh my, dat was genieten. Ze slurpt er lekker op los en kijkt je met die goddelijke blauwe ogen aan. Neemt de ballen mee, slaat hem even los op der tong en beetje deepthroat voor de afwisseling. Daarbovenop heeft zo ook nog een heerlijk natuurlijk lichaam (ik hou niet van plastische chirurg). Heerlijk klaargekomen over haar tieten, en na een minuut of 20 stond ik weer buiten.

Mijn advies: Boek haar langer, ga je geen spijt van krijgen. Enige minpuntje voor mij is dat ze niet aan zoenen doet (in haar woorden: 'only all body, not in the mouth' ). Maar dat geeft ze duidelijk aan, zou niet als een verrassing moeten komen. 10/10

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke meid dit, onlangs langsgeweest. Is een tikje voller, maar absoluut niet teveel. Hele goede, relatief rustige locatie. Dame ontspant lekker in haar woning en ontvangt tussendoor mannen voor een extra zakcentje. Na betaling is ze vlot uit de kleren, net als ik. Uiteraard snel op de knietjes en zuigen maar (zc). Doet ze echt goed zoals al beschreven. Beetje mouth fucking is ze zeker niet vies van, veel slijm en spuug erbij. Ze houdt best wel van een stevige aanpak, swaffelen geen enkel punt. Standaard standjes doorgenomen, ze laat zich hard neuken als je daarvan houdt en geniet ervan. Had maar kort geboekt maar van haast was geen sprake. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op gisterenavond heb ik haar een afspraak gemaakt voor een uur. Ze zeid tegen me dat de donderdag ze laaste dag in het land is.

Ze pijpte me geweldig terwij haar ogen me gelokt heeft... Ik kan het erg niet vergeten.

Ze verteld me dat ze volgende april Nederland zou terugkomen.

aanvulling: wanneer ze de bril draagt, ziet ze eruit als een eerlijk schoolmeisje...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan