Recensie Kimmetje, Rosmalen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb een kleine week geleden m'n derde ontmoeting met Kim gehad. Het feest was onverminderd groot, ondanks dat het qua tijd deze keer maar een uur was ipv 2 uur zoals de eerste twee keer.

Ik ben groot fan van deze fantastische dame. Iedere ontmoeting wordt het leuker en leuker, en grote goden, wat heeft ze toch een fenomenaal lijf en wat is ze geweldig…

Kim, tot snel weer!

Een maal geweest; wat een lekker lichaam. Ik schat haar leeftijd 48-55. Merk je niets van. Goede inzet en lijkt er zelf van te genieten. Leuke dame met prima babbel. Ik permiteer mezelf een keer of 2 per jaar wandelen, dat is maar goed ook. Anders zou ik er iedere maand een paar keer zijn.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/571874-kimmetje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar dagen van tevoren via Whatsapp een afspraak gemaakt. De avond van tevoren nog over en weer bevestigd.
Op tijd vertrokken en net onderweg kwam de vraag of ik een half uur later kon. Ik had verder geen plannen die dag, daarom akkoord.
Ik had niet direct het adres gekregen maar een plek in de omgeving om te wachten en daar nieuwe instructies te krijgen. Een kwartier na de (nieuwe) afgesproken tijd, nog geen bericht 😏. Vanwege alle positieve recensies heb ik nog vertrouwen maar blij word ik niet. Op de parkeerplaats waar ik stond, stond ik te lang vond ik, ander plekje gezocht. Nog geen bericht, dan maar naar huis☹️
Net onderweg, toch een bericht, sorry, sorry, sorry, Kim dacht nog een bericht gestuurd te hebben maar dat was blijven hangen. Uiteindelijk 1,5 uur na de originele tijd toch elkaar ontmoet.

De aanloop was dus nogal rommelig maar, na excuses en uitleg, heb ik geen seconde spijt gehad van het wachten. Wat een heerlijke dame, geil, speels, open, lekker, hemels. Ik denk dat ze wat ouder is dan de advertentie aangeeft maar veel dertigers kunnen een puntje zuigen aan haar fysiek, conditie en inzet.
Herhalingsrisico? 100%, nieuwe afspraak is gemaakt 🤩

Terug
Bovenaan Onderaan