Voormalig lid 3137
Wandelaar
Het vroege voorjaar van dit jaar? Kinkt goed verder, voldoende om haar iig een keer een bezoekje te brengen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVorige week bij Kimmetje op bezoek geweest. Heerlijke date weer. Altijd lekker ontvangst in mooi jurkje of setje. Tijdens de sex is het lastig haar te peilen. Ze is volgens mij geiler dan ze doet voorkomen voor een date. Ik ben in ieder geval weer een heerlijk uur gehad.
Ze is vrij rustig in mijn ogen. Kan me haast niet voorstellen dat ze ook gangbangs doet.
Ik wil haar wel bezoeken, ookal las ik dat ze eind 40 is? Maar als ze wel slank en knap is vind ik het prima.
Ze is geloof ik 37 -38 jaar zo als ze zelf zegt ik denk dat het wel klopt
Ik zie in je review dat Kim tongzoent (staat niet in haar profiel) heeft ze haar skill set uitgebreid? Heb je dit echt gedaan?Laat ik beginnen met de leden van dit forum te bedanken: als startende wandelaar is het erg fijn om de reviews hier als basis voor mijn eerste dates te kunnen gebruiken. Want ook bij mijn tweede kennismaking met een DVP hebben mijn voorgangers groot gelijk gehad: Kimmetje is echt een geweldige dame.
Het maken van een afspraak kostte even wat moeite, maar Kim deed haar uiterste best en afgelopen week lukte het om elkaar te ontmoeten. Eenmaal ter plaatse even kennis gemaakt en na de douche haar in een heerlijke outfit bewonderd. Kim is lief, slim en heeft een prachtig lijf waar ik ontzettend van heb genoten. Alles wat sex zo lekker en geil maakt kwam voorbij in het uur dat we samen zijn geweest. Ze neemt initiatief, doet lekker mee met alles en geniet zelf ook; en dat is voor mij toch wel één van de grootste opwinders.
We hadden het zo naar ons zin dat wij nog bijna vergaten het financiële gedeelte af te handelen. Zeker weten dat dit voor herhaling vatbaar is; sterker nog, de volgende date staat al gepland