- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/571874-kimmetje
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Een van m'n all-time favorieten. Kim heb ik door de afgelopen jaren heen al vaak bezocht. Prijs is niet haar beste punt, maar dat maakt ze op andere punten ruimschoots goed. Geilheid bijvoorbeeld. Man man man, tot nu toe weinig betere gezien op dat gebied. Op oudjaarsdag toch nog even de wandelschoenen aangetrokken en Kim gebeld. Ze had nog een uurtje vrij, yes! De auto in gesprongen en naar haar toe gereden. Kim is een Nederlandse dame van ongeveer 35-40 jaar. De foto's in de advertentie zijn volgens mij niet allemaal van haar, maar in ieder geval de tweede en laatste foto wel. Ze ontvangt op een discrete en luxe locatie in Heerewaarden (in de advertentietekst staat Rosmalen). Lekker wat gedronken en de mogelijkheid gekregen om me op te frissen. Wat ik nog heb onthouden van voorgaande dates is dat Kim ontzettend geniet van pijpen zc, maar ook van cim. De vorige keer dat ik haar bezocht wilde ze me tijdens de tweede ronde klaarpijpen, maar dat lukte me toen helaas niet meer. Daarom er nu voor gekozen om dat om te draaien. Kim heeft me heerlijk zonder condoom gepijpt, afwisselend deeptroath, waarna ik heerlijk in haar mondje klaarkwam. Wat een genot zeg. Ze speelde geil met mijn zaad in haar mond. Helaas slikte ze het niet door, maar al met al een top blowjob gekregen. Daarna even pauze totdat ze weer geil aan m'n pielemuis begon te zuigen. In no-time werd hij weer hard waarna ik haar in diverse standjes heb mogen neuken. Heren een aanrader, geef deze dame in doggy-style. Ze heeft een slanke taille en een heerlijke volle kont. Als je een billenman bent dan ga je dit uitzicht zeker niet vergeten. Kim ik moet even sparen, maar ik zie je gauw weer. Liefs, Levi