Recensie Kimberly, Rotterdam 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I was a regular 3 years ago. In last few years visited only twice. She talks too much in my opinion. Service is same and sexual appeal for me reduced because she likes to make the same immature family jokes during the act. This led to less spontainity and surprises regarding sex itself. But still massage is great in my opinion zonder talking

Kimberly haar advertentie staat zo nu en dan weer op kinky. Ik ben al zeker een jaartje niet meer bij haar geweest want ze was vaak ''s middags al beneveld van teveel wijn en werd dan onaardig. Maar ze was vroeger wel lekker. Iemand ervaringen met haar gehad de laatste maanden?

Kimberly haar advertentie staat zo nu en dan weer op kinky. Ik ben al zeker een jaartje niet meer bij haar geweest want ze was vaak ''s middags al beneveld van teveel wijn en werd dan onaardig. Maar ze was vroeger wel lekker. Iemand ervaringen met haar gehad de laatste maanden?
Ben denk ook al een jaar niet geweest. Vond hetzelfde

Ik ben laatst nog een keer geweest. Ze was wel aardig, dronk wijn, maar ze was (nog) niet dronken.
De massage was echter het standaard repertoire, wel een prima massage en ze gaat altijd lekker met mijn prostaat aan de slag.
Verder niks op aan te merken.

Terug
Bovenaan Onderaan