Recensie Kim (Bruna Rodrigues) Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo33

Wandelaar
53
30/01/22
60
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3252268-kim
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent een bezoek gebracht aan Kim (Bruna Rodrigues) uit Brazilië in Amsterdam. Een afspraak maken gingen vrij makkelijk en ik kreeg meteen een straatnaam met nummer doorgestuurd. De ''dame'' geeft aan 1,5 jaar in Nederland te zijn en spreek goed Engels.

Bij binnenkomst begon ze direct met tongzoenen en eigenlijk direct uitgekleed en begonnen met meer zoenen en elkaar pijpen. Vervolgens heb ik haar poepertje enige tijd gelikt en hierna haar gevraagd om in doggystyle plaats te nemen aan de rand van het bed om haar hard van achter te nemen. Hierna meerdere standjes gedaan waarbij ze erg geil schreeuwt om meer en erg veel zoent tijdens de sex. Uiteindelijk in missionaris klaar gekomen en hierna even opgefrist. Even kort gepraat maar de dame begon al snel weer naar beneden af te dwalen om weer verder te pijpen. Hierna haar gevraagd in welke positie ze genomen wil worden en vervolgens weer in doggystyle verder gegaan waarbij ze zo hard mogelijk geneukt wil worden en het niet erg vind om stevig aangepakt te worden met wat spanking. Hierna weer meerdere standjes gedaan en haar gevraagd om mij te nemen. Ze heeft een erg mooie lul die constant hard is en ze weet hem te gebruiken. Rustig in missionaris bij mij begonnen maar ze ging al vrij wat sneller en harder neuken en is hier enige tijd mee doorgegaan. Klaarkomen kost haar erg veel moeite zei ze dus dit helaas niet meegemaakt. Vervolgens haar nog enige tijd genomen in een aantal posities en m'n zaad in haar mond gespoten.

Hierna weer even opgefrist en ik kreeg te horen dat m'n tijd bijna voorbij was. Tijd om aan te kleden en de rekening te betalen 😜.
Herhalingsgevaar is aanwezig.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan