Recensie Kim (Bruna Rodrigues) Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Theo33

Wandelaar
51
30/01/22
60
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3252268-kim
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent een bezoek gebracht aan Kim (Bruna Rodrigues) uit Brazilië in Amsterdam. Een afspraak maken gingen vrij makkelijk en ik kreeg meteen een straatnaam met nummer doorgestuurd. De ''dame'' geeft aan 1,5 jaar in Nederland te zijn en spreek goed Engels.

Bij binnenkomst begon ze direct met tongzoenen en eigenlijk direct uitgekleed en begonnen met meer zoenen en elkaar pijpen. Vervolgens heb ik haar poepertje enige tijd gelikt en hierna haar gevraagd om in doggystyle plaats te nemen aan de rand van het bed om haar hard van achter te nemen. Hierna meerdere standjes gedaan waarbij ze erg geil schreeuwt om meer en erg veel zoent tijdens de sex. Uiteindelijk in missionaris klaar gekomen en hierna even opgefrist. Even kort gepraat maar de dame begon al snel weer naar beneden af te dwalen om weer verder te pijpen. Hierna haar gevraagd in welke positie ze genomen wil worden en vervolgens weer in doggystyle verder gegaan waarbij ze zo hard mogelijk geneukt wil worden en het niet erg vind om stevig aangepakt te worden met wat spanking. Hierna weer meerdere standjes gedaan en haar gevraagd om mij te nemen. Ze heeft een erg mooie lul die constant hard is en ze weet hem te gebruiken. Rustig in missionaris bij mij begonnen maar ze ging al vrij wat sneller en harder neuken en is hier enige tijd mee doorgegaan. Klaarkomen kost haar erg veel moeite zei ze dus dit helaas niet meegemaakt. Vervolgens haar nog enige tijd genomen in een aantal posities en m'n zaad in haar mond gespoten.

Hierna weer even opgefrist en ik kreeg te horen dat m'n tijd bijna voorbij was. Tijd om aan te kleden en de rekening te betalen 😜.
Herhalingsgevaar is aanwezig.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3252268-kim
Totale kosten (in euro)
200
Oh oh wat was ik weer geil deze avond, gelukkig had Bruna tijd voor mij vandaag.
Berichtje gestuurd en mocht gelijk komen!

Bruna ongeveer een jaar geleden ook bezocht, maar was toen helaas niet helemaal een succes mede door mijn kleine vriend die toen niet helemaal hard wou worden.
Vandaag was dat anders!
Wat heb ik toch een geile sessie met haar gehad, toen ik de douch uit stapte zat ze in haar witte strakke stringetje op bed te wachten.
Toen ik eenmaal op bed ging liggen en ze zag dat mijn kleine vriend begon te stijgeren begon ze me gelijk hevig te zoenen en haar hand gelijk om mijn staaf.
Uiteraard kon ik het niet laten en begon dat bultje in haar stringetje ook te masseren :)
Niet lang daarna lagen we in een 69 en voelde haar pik harder en harder worden in mijn keel, ze drukte paar keer flink door en de tranen stonden in mijn ogen.
Na een goede 20 minute elkaar pijpen kreeg ik de vraag of ik haar melk wou… het gebeurt niet vaak dat een trans klaarkomt bij mij omdat ik vaak te vroeg bezoek.
Ze ging naast me liggen en ik stak mijn vinger in haar gaatje en we begonnen weer lekker te zoenen opgegeven moment zei ze ik ga klaar komen, snel met me gezicht naar haar pik toe en ze spoot haar buik en mijn lippen onder!
Hierna kreeg ik hijgend een zoen en het leek erop dat ze tevreden was.
Uiteraard was ik daar voor de Braziliaanse dikke reet en heb me tong erin gestopt, hierna ging het condoom bij mij om en heb even flink lopen stoten totdat ik het condoom volspoot, nog even een klap op die dikke reet van haar en we lachte beide van voldoening.

Ga ik terug naar haar 100%, ze doet lekker mee en houdt van een praatje.
Ik heb daarnaast geen enkel moment het gevoel gehad dat ze naar de klok keek.

Terug
Bovenaan Onderaan