*FL probeert de truc van
@Ronald goes , kamer loopt leeg ...
Twee dingen meestal maar, of ze aan
pzc doet en beffen toelaat. Bij de eerste is een "nee" nog te doen als de rest echt goed voelt, niet mogen beffen is wel een showstopper voor me.
Ben geen geweldige neuker, en door condoom blijft ie een stuk lastiger overeind, dus als ik dan niet op een andere wijze met de poes mag kennismaken, blijft er naar mijn gevoel "niks" over.
Op de kamer zelf vraag ik tijdens de date ook wel of zoenen mag en of hoe ze over vingeren denkt, maar die twee dingen kan ik helemaal gemakkelijk van me af zetten als het niet kan.
Vooraf vragen vond ik ook altijd wel een "meh" moment, maar het heeft me wel een paar mindere dates bespaard.
Ik probeer die vragen wel altijd een beetje luchtig te brengen en dat nee voor mij een prima antwoord is, maar ik hou het verder wel kort, want tijd is geld voor de meiden. Vriendelijk, maar zakelijk.
Dat alles gezegd hebbende, er zijn ook dames die wat losser worden als je elkaar wat beter kent en dingen doen die ze eerder niet toeliet, zoals zoenen of vingeren, maar dat moet wel vanuit haarzelf komen.
De snelste manier om een date te verpesten is als een dame nee gezegd heeft, op de kamer alsnog gaan proberen je zin te krijgen. Relax en mooie dingen zullen gebeuren. Maar ik dwaal af.
Dus ja, ik heb ook geen heel bijzondere vragen, maar de dingen vragen die voor jou echt van belang zijn om een geslaagde date te hebben, maken je wandelleven echt een stuk makkelijker.