Kiezen van een dvp in een privehuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Redheadeagle

Newbie
7
07/10/24
9
2
Als de dvp's zich één voor één komen voorstellen in een privehuis welke vragen stellen jullie ze dan? En kiezen jullie dan een dame adh van hun uiterlijk of toch ook een beetje adh van de antwoorden? Ik kom niet verder dan mijzelf voor te stellen maar heb hier achteraf soms spijt van omdat het dan niet klikt

Tsja... veel tijd voor vragen heb je natuurlijk niet. Dus... best toch even eerst naar de website kijken... en al wat info winnen. Kan je dus een kleine pre-selectie maken en dan wel enkele gerichte vragen stellen.

Vroeger kwam ik regelmatig bij het Muntelbolwerk in Den Bosch. Daar zaten de dames gewoon bij elkaar op de bank in de woonkamer als je binnenkwam. Vragen stellen deed je dan niet zo gauw want dat is dan een beetje awkward. Gelukkig wist ik meestal toch wel voor wie ik kwam, maar ja: om daarachter te komen heb ik dus wel een paar "op de bonnefooi" bezoekjes af moeten leggen, met wisselend succes.

In het privehuis zelf maak ik vooral wel een keuze op uiterlijk en enthousiasme. Een hele zakelijke of norse houding vind ik niet aantrekkelijk.

Vooraf altijd wel de website checken wie er is en wat de mogelijkheden zijn. Als je dames persoonlijk kan benaderen (zoals salon 261) informeer ik wel naar de mogelijkheden. Uiteraard ook wel sinds een paar jaar deze website checken.

Het is ook geen garantie tot sucess, maar ik vind persoonlijk ook dat je met een marge rekening moet houden dat het geen sucess is.

Tja, dat is een beetje eigen aan dienstverlening natuurlijk. Je weet vantevoren niet precies wat je krijgt. Als je naar een restaurant gaat waar je nog nooit geweest bent is het ook maar afwachten of je het lekker gaat vinden.

Als de dvp's zich één voor één komen voorstellen in een privehuis welke vragen stellen jullie ze dan? En kiezen jullie dan een dame adh van hun uiterlijk of toch ook een beetje adh van de antwoorden? Ik kom niet verder dan mijzelf voor te stellen maar heb hier achteraf soms spijt van omdat het dan niet klikt

Ik kies gewoonlijk (al) iemand op recensies en foto's en gebruik dan het voorstelrondje om een gevoel te krijgen van andere dames in het huis, zeker als ze niet met foto op de site staan, als optie voor een volgende bezoek.

Het is dan hoofdzakelijk "gevoel" (uiterlijk, gedrag, uitstraling) waarmee een dame op mijn kandidatenlijst stijgt (of eraf kukelt)

Ik heb geen speciale handelingen die erbij "moeten" en waarbij dan de vraag "doe je ook..." mijn keuze bepaalt, een date met het 'standaardpakket' kan prima zijn als het met plezier en goed gevoel gaat.

Ik doe een beetje hetzelfde als @fritsvk4. Ik stel nooit vragen. Natuurlijk moet ik de dames aantrekkelijk vinden, maar ik wil ook een klik voelen. Kijken ze mij aan, doen ze vriendelijk, durven ze een beetje te flirten en hun vrouwelijkheid te laten zien, hoe geven ze een hand, ....... Verder boek ik bij een 1e contact in een privéhuis veelal een half uur. Als het goed bevalt, boek ik de volgende ontmoeting een uur.

Terug
Bovenaan Onderaan