Laten we eerlijk zijn:
Er herinner me een recensie van classygoesslutt of hoe hij heette op Hookers van een jaartje of 2 geleden. Hij vertelde hoe zij op haar rug op bed lag, hij erboven hing, zij haar hoofd ondersteboven van de bed-rand af liet hangen en hoe hij ellenlang heftig haar mond mocht neuken tot een mengsel van zijn voorvocht-slierten en haar speeksel vanuit haar mond over haar hoofd in omgekeerde positie over haar gezichtje droop.
Classy, die soms ook door dvp's als misogynistische engerd werd bestempeld zei toen compleet verukt: Dit beeld koester ik op mijn sterf-bed nog.
Dus wist ik toen, hoewel mijn voorkeur helemaal niet bij die extremen ligt: Die Kiera beschikt over in het oog springende kwaliteiten.
En ik vond het op de foto van haar profiel toen ook een aantrekkelijke dame, type ultieme stoeipoes.
Alleen zo druk bezet dat het er in mijn geval nooit van kwam. Vaak een appje gestuurd, maar meestal een uurtje of 2 a 3 van tevoren terwijl je bij haar wel een dag van tevoren moet reserveren of er vroeg bij moet zijn.
Ben zelf meer een avond-wandelaar en dat is bij de thuisontvangst in Amstelveen ook niet echt ideaal. Die, doorgaans wat oudere dames, gaan vroeg met de kippen op stok.
Toen ze hier vorige keer was dacht ik voor het eerst: Het mag er nu wel eens van komen, want ze begint voor mij iets te oud te worden. Beetje geforceerde lach op haar foto's, meer een dame van dik in de dertig dan een meisje van een jaar of 25......
Dus als dan opeens de prijs omhoog gaat en mannen hier een evt verdere verhoging nog gaan zitten rechtvaardigen ook, dan knipper ik wel even met mijn ogen.
In haar prime vroeg ze namelijk gewoon 100 voor 30 minuten en 150 voor een uur. Nu is ze zichtbaar ouder en zou 200 of zelfs meer per uur opeens normaal zijn....?!?