Sventheman
Wandelaar
- 31
- 29/12/21
- 8
Zou Kiara gestopt zijn? Antwoordt niet meer op mail, vroeger steeds direct…
S.
S.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk hoop van ni... maar ze reageert idd al een lange tijd niet meer...Zou Kiara gestopt zijn? Antwoordt niet meer op mail, vroeger steeds direct…
S.
Laatste keer (dikke maand geleden) dat ik met haar had afgesproken zat ze volop in sollicitatiegesprekken. Ik vermoed dat ze er geen tijd meer voor heeft.Ik hoop van ni... maar ze reageert idd al een lange tijd niet meer...
ik weet in het verleden dat dit soms nog eens gebeurde wegens examens of vakantie maar op de moment is het al lang dat ze niet reageert jammer genoeg
Als ze niet werkt is er geen werkende linkIemand een werkende link aub?
Je zou graag een mail sturen naar iemand die daar niet op antwoordt?Iemand een werkende link aub?
Heb paar keer mail gestuurd zonder succes.. ik vrees ervoorIjdele hoop blijkbaar…. Hier iemand nog recent contact gehad?
Ja hoor, slikt alles netjes doorMag je klaar komen in haar mondje?
Nee is al langere tijd niet meer online jammer genoeg..Heeft deze dame nog een profiel online? Elke welblink is down..
Het zal wel een goede reden hebbenNog even doorgaan en het stoppen van haar activiteiten wordt nog erger betreurd dan het overlijden van Martine Tanghe of de pensionering van Frank Deboosere.
Ik kan dan ook met 100% zekerheid bevestigen dat ik nooit zulke goeie sex met Martine T of Frank D heb gehad, als met Kiara, de Vlaamse Studente... ;-)Nog even doorgaan en het stoppen van haar activiteiten wordt nog erger betreurd dan het overlijden van Martine Tanghe of de pensionering van Frank Deboosere.
Ze zal jammer genoeg gestopt zijn.... zal werk gevonden hebben zeker?
Dit is zowat de meeste idiote post die ik hier in maanden heb gelezen,wat een hoop slap gelulEven een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
idd als je dame niet kent zwijg je beterDit is zowat de meeste idiote post die ik hier in maanden heb gelezen,wat een hoop slap gelul
Batman is 's werelds beste detective.Zou graag met haar op date gaan , heeft misschien iemand haar contactgegevens? Thx
Batman
De Sint-Bernardus hond is 's werelds beste detective.Batman is 's werelds beste detective.
dan zou Batman wel moeten weten uit deze thread dat ze helaas gestopt is met dvp
dan mag hij niet teveel St Bernardus Abt 12 hebben gedronken vrees ikDe Sint-Bernardus hond is 's werelds beste detective.
Heb het niet over een dvp date , gewoon een normale dateBatman is 's werelds beste detective.
dan zou Batman wel moeten weten uit deze thread dat ze helaas gestopt is met dvp
dat is al helemaal fout.Heb het niet over een dvp date , gewoon een normale date
Batman