Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa - alle 2 maanden - is net terug van vakantie. Heeft onregelmatige uren - ze werkt nog ergens bijIemand onlangs nog een Date met haar gehad?
Tja, smaken verschillen toch gewoon ...Even een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
Wat een respectvolle opmerking marc, ik hoop voor u dat je altijd vanvoor in de rij stond toen ze deeldenEven een algemene vraag:
85kg !?
Wat is er fijn om met een echt "dikke"/volle vrouw seks te hebben ? Begrijp ik niet zo goed want je hebt toch ook heel veel slanke/ normasl gewicht vrouwen met een lekker kontje en stevige borsten.., zie dus echt niet in waarom je dik zou verkiezen
heel eerlijk, mijn geilste ervaringen waren met iets vollere vrouwen (Kiara, Liesje/Floor in Kortrijk, ...)Even een algemene vraag:
85kg !?
Voller maar niet dik, das nog iets anders.heel eerlijk, mijn geilste ervaringen waren met iets vollere vrouwen (Kiara, Liesje/Floor in Kortrijk, ...)
Als ik een volllere dame uitnodig is zij mijn eerste keus ik denk ook dat ze heel open minded ismailen met Kiara gaat vlot en soepel, net als de sex met haar
zonder gekheid, ze antwoordt best snel. het is alweer een hele tijd geleden dat ik met haar heb afgesproken, krijg er weer zin in als ik het hier zo lees.
Dit geeft ze echt en spreek deze week met haar opnieuw af. Vindt ze echt top op alle vlakken. Fantastische meid.hallo ik zou graag met deze dame deze week eens afspreken maar ik ben op zoek naar een echte gfe geeft ze dit echt en hoe is haar gezichtje ?
Ervaring met Kiara?Als ik een volllere dame uitnodig is zij mijn eerste keus ik denk ook dat ze heel open minded is
Nee nog niet jammer genoegErvaring met Kiara?
niet twijfelen - is echt een topmeidNee nog niet jammer genoeg
Klopt volledig, kan ik over meesprekenZe slobberd je pik zo hard dat je bijna klaarkomt en.haar mond
Ze slikt trouwens alles door ook
Kan zijn dat ze even 'pauze' neemt.. heeft dit in het verleden nog al eens gedaan met haar studies/verlof. ( laten we hopen nu ook)Adverteerd niet meer
Spijtig was altijd geile sex
Ze is volop aan het solliciteren en heeft veel afspraken daardoor. Ze is in volume wel nog wat toegenomen, ik heb haar 3 weken terug nog is geboektKan zijn dat ze even 'pauze' neemt.. heeft dit in het verleden nog al eens gedaan met haar studies/verlof. ( laten we hopen nu ook)
Ze mag bij mij wel eens komen solliciteren hoor haha!Ze is volop aan het solliciteren en heeft veel afspraken daardoor. Ze is in volume wel nog wat toegenomen, ik heb haar 3 weken terug nog is geboekt