Onlangs ook van deze meid genoten.
Ontvangen door gastvrouw Inge die me naar de living verwees omdat de twee slaapkamers benut werden. Best geil om te weten dat ze daar volop bezig zijn. Afgerekend en na gedouched te hebben, moest ik nog even op wachten op Kelly.
Ik zette me in één van de stoelen. Terwijl ik mijn stijve paal langzaam masturbeerde, zag ik het gordijn openschuiven en kwam Kelly op rode hakken binnengewandeld. Ze zag uiteraard wat ik aan het doen was en zei "Oh yeah schat, trek aan je pik!".
Ik vroeg haar om een striptease en dat deed ze ook. Dansend deed ze haar lingerie uit, waarna ze zich met haar rug naar mij draaide, haar benen spreidde en voorover boog zodat ik een prachtig zicht had op haar kont en poes. Ze keerde zich terug om, stak een vinger in haar mond en bewoog hem in en uit terwijl ze me uitdagend aankeek.
Vervolgens stapte ze naar me toe, tongzoende me, teasde m'n tepels en bespeelde met haar andere hand mijn keiharde leuter. Ik kneedde haar dikke tieten. Na een tijdje ging ze naar beneden, likte mijn tepels en ging op haar knietjes. Ik gaf haar een klets op haar kont en zei "let me feel your skills, baby, he's all yours".
Ze keek me aan, spuwde op mijn eikel, zette haar lippen erop, nam m'n tepels tussen haar vingers, kneep er vrij hard in en nam m'n lul meteen diep tot in haar keeltje. Woaw, yes! Wat volgde was een zalige pijpbeurt. Ze zoog op mijn eikel, likte de schacht en mijn ballen en slurpte mijn lul af als was het haar favoriete lolly. Elke keer ik het vroeg, slokte ze hem op en verdween mijn pik in haar mond. Wat een pijpsletje! Met één hand speelde ik met haar dikke tieten en in m'n andere hand hield ik haar lange zwarte haar vast. De klok- kreun- en zuchtgeluidjes die ze maakte, maakten het nog geiler.
Toen ik het stilaan niet meer kon houden, zei ze met zaadvragende oogjes, "In m'n mondje?". Daarop liet ze gewillig haar mondje neuken tot ik er een grote lading zaad inspoot. Zij: "Mmmh, so tasty" en ze zoog verder tot de laatste druppel. Giechelend zei ze "bad boy, you're a bad boy, met lekkere pik!". "Jij bent een gulzig meisje", zei ik, waarop ze repliceerde, "Appetite, baby!" Kortom, zalige blowjob van een lekkere meid, verzot op sperma!
Tijdens de laatste vijf minuten van de sessie had ik aan haar poes gevoeld, ze stond behoorlijk nat! Ik wilde haar vingeren, maar met speelse blik reageerde ze "niet doen, asjeblieft, voor volgende klant". Nou, ik wil best collegiaal zijn! Als haar volgende klant haar goed onder handen nam, zal ze wel afgegaan zijn. Jammer dat ik geen vlieg kon zijn om dat schouwspel gade te slaan... Ik had me ondertussen toch al voorgenomen om, vermoedelijk niet voor de laatste keer, terug te komen voor 45 min. of één uur om veel meer met haar te doen en haar volledige menu te ontdekken.