Zonet een bezoekje gebracht aan Kelly en ik kan de voorgaande recencies alleen maar beamen.
JAWADDE!
Wat een heerlijke vrijpartij was me dat zeg.
Bij binnenkomst meteen een zoen op mijn mond.
Dan het verplichte wasje en de financiële shizzle.
Toen ging Kelly zich wassen en toen ze de kamer binnenkwam…. FIREBALL!
We zijn innig beginnen tongzoenen en met onze handen verkenden we gretig elkaars lichaam.
Op het bed gaan liggen en terug beginnen zoenen en friemelen. Bij Kelly werd het al snel friemeldepiemel en het ging al snel van periscope up.
Ze genoot er zichtbaar echt van… dat werd ik gewaar toen ik mijn hand tussen haar benen stak. Overstromingsgevaar emminent!
En toen hetgeen in de vorige posts al meermaals besproken werd… haar pijpkunsten.
Geen woorden voor maar genieten man… amai!
Ik denk als ik niet gevraagd had om haar ook te laten genieten, dat ze nog steeds op mijn jongeheer zat te sabbelen
Toen ik haar wou beginnen beffen vroeg ze om zachtjes te starten. Zo gezegd wo gedaan maar de intensiteit ging al snel omhoog. En genieten dat ze deed. Toen ze klaar kwam schudde heel haar lijf. (Als ze dit acteerde nou dan verdient ze niet 1 maar 10 oscars)
Ik lag nog met mijn hoofd tussen haar benen en ze nam het wel vast om me naar boven toe te trekken maar ik heb ze toch nog enkele minuten nazorg gegeven onder het mom van zachte, speelse likjes. Jij bent een deugeniet zei ze al lachend.
Nu wil ik wel je paal voelen zei ze in mijn oor en zo geschiedde. Eerst missionaris terwijl ze me geil aankeek en met haar borsten speelde. Haar neuken terwijl je haar kust is hemels.
Daarna nog een stevige doggy beurt en toen ben ik tussen haar borsten gekomen en ik was meer dan voldaan!
Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer…