Recensie Kaylee, Harelbeke 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Vorige week Kaylee opnieuw bezocht. Ze was jarig. Prima gelegenheid dus! En wat een geweldig weerzien! Die blik in haar ogen! En die passionele tongzoenen! Man! Ze had er duidelijk zin in!

Had voor de gelegenheid voor haar een fles prosecco en Pierre Marcolini macarons mee... 'Oh! Wat Leuk!' En voor ons een fles Freixenet cava 0,0%. Weet niet of dat spul te drinken is... maar laten we toasten op jou verjaardag! Nu... dat viel -gekoeld- best mee. Maar na enkele glazen moesten we beiden wel boeren laten! Dat koolgas? Enfin, goed voor max. 2 glazen dus!

'Nu...ik heb ook een leuke verrassing voor jou! Neem plaats!' Man! Geweldig! Stond dus al meteen scherp! Haha!

Dan een snelle douche. Altijd leuk... zo'n ruime inloop douche op de kamer. En daarna neem ik meteen plaats op de fauteuil. Spiernaakt kruipt ze over me heen en begint me passioneel te zoenen! Grrrrrr! Wat een vrouw! M'n handen en lippen zijn overal! Dan neemt ze plaats tussen m'n benen... en krijg de pijpbeurt van m'n leven! Man! Die heeft er zin in vandaag!

Nu leid ik haar naar het bed... en kus -een eerste keer- haar hals! Ze reageert meteen! Dan met kleine kusjes omlaag... en m'n tong vind haar gretige kaalgeschoren kutje! Mmmmh! Lift je bekken omhoog! Ja! Zo! En ik ondersteun haar rug met m'n bovenbenen zodat dat uitnodigende kutje vlak voor m'n mond beland! Geweldig! Begin meteen met brede stoken te likken. Dan m'n tong naar binnen. Ze reageert meteen! Wat een heerlijk lekker kutje! Geweldig om deze vrouw zo te likken. Dan hou ik haar labia open en flikker met m'n tong over haar klit! Geweldig hoe ze reageert! Grrrrrr! Gretig lik ik verder... terwijl zij kronkelt van genot. Ok, sit on my face! En meteen begin ik opnieuw stevig te likken... terwijl ik haar heupen grijp... stevig haar borsten grijp... en energiek verder blijf likken. En... daar gaat ze! Haha! Geweldig!

Wat sta ik intussen scherp! M'n pik pulst van genot! Dus... begint ze me opnieuw stevig te pijpen! Grrrrrr! Wacht! En ik haal m'n schoenveter erbij. Weet je nog hoe? 'Neen! Dat herinner ik me niet hoor'! Kijk zo... en ik bind m'n pik en ballen strak af. Heerlijk hoe ze opnieuw stevig likt en pijpt tot die pik en ballen diep-paars staan... de aders hard gespannen! Grrrrrr! 'Doet dat geen pijn'? Neen hoor! Lekker! Ga verder! Neem nu een condoom! Gretig gaat ze met de benen wijd. En... wat glij ik vlot in dat natte kutje! Man! Zo lekker! Stevig neuken volgt. Ik bedoel stevig! Geweldig ook... hoe ze duidelijk laat horen dat je 'goed' zit! Grrrrrr! Zo stimulerend! Wat wil je als man nog meer? Dat je lang én hard kan doorgaan natuurlijk! Precies wat zij ook wil! Grrrrrr! Ja! Stimuleer m'n tepels! Ja! Zo! Grrrrrrr! En ik geef alles wat ik heb! Wat een feest in bed!

Ok, nu moet ie wel af! Want dat snijdt wel de bloedstroom af natuurlijk!

Nu doggy... en meteen gaat ze op handen en knieën. Geweldig toch... als een vrouw zich zo enthousiast aan je aanbiedt! Snel schuif ik opnieuw in dat gretige kutje... Mmmmmmh! Zo lekker! Ik grijp haar bij haar heupen en ga meteen voor een stevige 100-reeks. Vind ze geweldig! Dan neem ik haar bij haar schouders... Klak! Klak! Klak! Klak! Klak! In snel tempo jack-hammer ik haar! Zij gilt het uit! Geweldig! Man! Ik leef me uit! Wat een boost voor m'n mannelijke ego! And... she loves it! Dan duw ik haar op haar buik op bed... terwijl ik diep in haar blijf. En al snel neuk ik haar opnieuw hard. Ik bedoel hard! Man! En... hoe harder ik ga... hoe enthousiaster zij reageert! Man! Zo geil! Ik bijt in haar schouders... bijt in haar nek... terwijl m'n harde pik pulst van genot... diep in haar! Geweldig ook... hoe zij met haar handen in de lakens grijpt! Grrrrrr! En dan... neuk ik haar opnieuw diep en hard! OMG!

Toch even opnieuw op adem komen!

Maar al snel penetreer ik haar opnieuw... haar benen in m'n nek. Ik moet me echt inhouden om niet haar tenen te beginnen likken! Haha! Maar wat kan ik haar lekker stevig nemen! I love it! En... die blik van voldoening in haar ogen! Grrrrrr! Man! Daar doe ik het voor! Ok, nu jij 'on top'! Ik doe hier al het werk! Spontaan bestijgt ze m'n harde pik... in reverse cowgirl... en gaat ze enthousiast op-en-neer op die harde pik! Geweldig... dat zicht op haar fraaie billen... en die harde pik die diep in-en-uit dat lekkere kutje gaat! Grrrrrr! I like that!

'Ja! Laten we opnieuw doggy doen op m'n buik!' Haha! Prone-bone is dus ook voor haar écht opwindend lekker! Geweldig! Ik leef me uit! En... hoe zij telkens weer in de lakens grijpt... als ik haar stevig neuk! Grrrrrr! Man! She loves it! Dan trek ik haar hoofd opzij... en geef haar een passionele tongzoen terwijl ik nog diep in haar ben. Man! Hoe zij reageert! Grrrrrr! Dus... ik geef alles wat ik heb... neuken... tongzoenen... en meer neuken! Tot ik pompaf ben! Haha! Wat een vrouw! Geweldig!

Uitgeput moet ik even rusten!

Wat later neuken we opnieuw lekker in missio. 'Laten we samen klaarkomen!' Waw! Die staat dus mega-geil! Enthousiast neuk ik opnieuw dat super-lekkere kutje! Wat voelt dat lekker! Maar... komen doe ik natuurlijk niet! En... hoe harder ik probeer... hoe minder het me lukt! Ok, zuig me opnieuw af! En dan spuit ik over je borsten! Enthousiast begint ze me opnieuw stevig af te zuigen! Man! Wat pijpt die vrouw toch lekker! Grrrrrr! Ik voel m'n pik warm lopen! Ja! Ik ga komen! Snel haalt ze die harde pik uit haar mond... en richtend op haar borsten... trekt ze me stevig af! Man! Dat hou ik echt niet lang meer vol! Oooooh! Luid roepend spuit ik krachtig over haar! M'n zaad druipt van haar naakte lichaam! Oh! Was dat in je haar? 'Neen, maar het scheelde echt niet veel!'

Dan kruipen we nog even naakt tegen elkaar... nagenietend. Waw! Wat was dat weer geweldig vandaag! En met een brede smile rij ik huiswaarts.

Kaylee... nogmaals bedankt voor die geweldige middag! Ga ik vast niet snel vergeten! Haha!
En die dophamine-boost gaat vast nog wel enkele dagen nawerken!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan