- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Afgelopen week voor de eerste maal langsgeweest bij Kaylee in VDR te Harelbeke. Ze ontving mij in een zwart kort jurkje met knopen en bij het naar boven gaan, kon ik haar lekkere kont reeds bekijken en voelen. Bij het binnenkomen van de kamer begon ze mij onmiddellijk te TZ. Je voelt direct, dit komt in orde. Na de eerste TZ afgerekend en verder gekust, waarbij zij mij en ik haar uitkleedde. Kort wasje gedaan aan de lavabo en het spel kon verdergaan: TZ terwijl ik haar natte kutje wat vingerde, uiteindelijk op het bed beland. Mij eerst wat laten PZC wat ze diep en afwisselend doet en waarbij ze de ballen niet vergeet. De rollen omgedraaid en haar gebeft, Kaylee geniet van beffen, wordt zeer nat en komt makkelijk klaar. Na haar even rust te gunnen, kan ze er weer tegenaan, maar na een aantal keer heeft ze toch wat rust nodig.
Condoom aangedaan met de mond en zij bovenop, zij bepaalde eerst het tempo waarna ik heb overgenomen en haar vrij hard heb geneukt. Lang kon ik het niet volhouden en ik kwam al snel klaar. Ze maakte alles proper met wat doekjes en na wat TZ en knuffelen wou ze al snel weer tot de orde van de dag komen. Opnieuw diep PZC waarbij de tranen in haar ogen kwamen, haar dan maar gebeft waarbij ze met haar poes boven mij kwam zitten. Ze kreeg het danig warm, dat ze het dakraam moest openzetten. Deze keer kon ze het geen meerdere keren verdragen en ze vroeg als ik al klaar was om haar te neuken. Eerst zij bovenop waarbij ik haar het tempo liet bepalen en daarna doggy waarbij ik diep mocht doorstoten terwijl ik haar heupen goed vastnam. Een 2de keer komen is niet gelukt, maar na een wasje keerde ik wel tevreden huiswaarts. Uiteindelijk iets langer dan een half uur binnengeweest.
130€ voor een half uur is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Kaylee is geen fotomodel, eerder een girl next door met een mooi gezicht en uitdagende ogen.
Condoom aangedaan met de mond en zij bovenop, zij bepaalde eerst het tempo waarna ik heb overgenomen en haar vrij hard heb geneukt. Lang kon ik het niet volhouden en ik kwam al snel klaar. Ze maakte alles proper met wat doekjes en na wat TZ en knuffelen wou ze al snel weer tot de orde van de dag komen. Opnieuw diep PZC waarbij de tranen in haar ogen kwamen, haar dan maar gebeft waarbij ze met haar poes boven mij kwam zitten. Ze kreeg het danig warm, dat ze het dakraam moest openzetten. Deze keer kon ze het geen meerdere keren verdragen en ze vroeg als ik al klaar was om haar te neuken. Eerst zij bovenop waarbij ik haar het tempo liet bepalen en daarna doggy waarbij ik diep mocht doorstoten terwijl ik haar heupen goed vastnam. Een 2de keer komen is niet gelukt, maar na een wasje keerde ik wel tevreden huiswaarts. Uiteindelijk iets langer dan een half uur binnengeweest.
130€ voor een half uur is niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Kaylee is geen fotomodel, eerder een girl next door met een mooi gezicht en uitdagende ogen.