peterMijas
Newbie
- 22
- 02/05/22
- 17
Neen je moet niets extra betalen.
Alles is inbegrepen en super service
Alles is inbegrepen en super service
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien even Apeldoorn bellenWeet er iemand of ze ook op zaterdag werkt? Er was een dag dat ze niet wetkt namelijk ..
?Misschien even Apeldoorn bellen
Weet er iemand of ze ook op zaterdag werkt? Er was een dag dat ze niet wetkt namelijk .
Neen niet de zaterdag, soms wel de zondagWeet er iemand of ze ook op zaterdag werkt? Er was een dag dat ze niet wetkt namelijk ..
Op basis van de goede recensies eens langsgeweest maar was toch een teleurstelling.
Misschien lag het aan het feit dat ik slecht voor een half uur kwam en ze daarvoor weinig gemotiveerd was.
Massage is wat harder en wel aangenaam maar voelt zeer vluchtig en steeds dezelfde bewegingen, weinig variatie. Ook zeer weinig teasen. Na het omdraaien ook weinig teasen, ze likt en zuigt wel aan je ballen wat echt wel goed voelt, maar dat is zowat het enige positieve dat ik kan zeggen. Ze gaat direct naar een hoogtepunt, ook al probeer je duidelijk te maken dat het leuk eerst om wat te teasen.
Op minder dan een half uur stond ik terug buiten met 2x douchen. De massage zelf duurde dus max 15min.
Absoluut geen herhalingsgevaar.
neen totaal niet. Ben gewoon al betere erotische massages gewoon. Dit is niet echt een erotische massage maar een vluchtige massage met snel aftrekken op het einde.Je wil mss alles hebben voor een 1/2 uur
Kan je beter naar het schipperskwartier gaan toch
Wie en waar zijn ze dan beter ?neen totaal niet. Ben gewoon al betere erotische massages gewoon. Dit is niet echt een erotische massage maar een vluchtige massage met snel aftrekken op het einde.
Heb al wisselende ervaringen gehad, maar Anna, Sofie en Lynn bij Le Temple waren voor mij beter.Wie en waar zijn ze dan beter ?
Dat zal dan enkel over de massage zijn niet op het volledige pakket veronderstel ikHeb al wisselende ervaringen gehad, maar Anna, Sofie en Lynn bij Le Temple waren voor mij beter.
Wat bedoel je met het volledige pakket?Dat zal dan enkel over de massage zijn niet op het volledige pakket veronderstel ik
"Nuru" staat toch in het lijstje van de diensten die ze aanbiedt.Is nuru ook mogelijk?
Wil ook wel is bij Kathy paseren maar is het huis dan echt zo vuil , want dan pas ik, wil niet 1 of andere schimmelinfectie of bacterie oplopen.Vorige week een bezoekje gebracht aan Kathy op basis van recensies hier
het was de eerste keer bij 4 star.
De algemene hygiëne in het huis vond ik ronduit slecht. echt verouderd en niet proper
Kathy is een vriendelijke goedlachse meid.
Ze weet van masseren en heeft me lekker laten komen
heeft ook PMC gedaan, waarvoor ik niet moest bijbetalen (een cadeautje) ;-)
herhalingsgevaar is er niet wegens niet helemaal mijn type, maar vooral kwaliteit van het huis zelf
Het is idd sterk verouderd. Dat het vuil is is mij niet opgevallen.Wil ook wel is bij Kathy paseren maar is het huis dan echt zo vuil , want dan pas ik, wil niet 1 of andere schimmelinfectie of bacterie oplopen.
Vuil is het zeker niet, maar een renovatie zou wel eens mogen. Je gaat er niets oplopen.Het is idd sterk verouderd. Dat het vuil is is mij niet opgevallen.
All in 150€ pijpen en neuken ,de rest moet je vragenAll in voor 150€/60 minuten is dat dan ook met pijpen en neuken?
Of alleen massage met hoogtepunt via hand?
Ze heeft verschillende advertenties en op 1 staat er ook golden shower op
Wat doet ze allemaal? Is een beetje onduidelijk maar ben wel nieuwsgierig naar haar.
Daarom deze vragen
Ik heb vernomen dat de prijzen enkele weken geleden +€20 euro zijn gegaan dus €170 all inAll in 150€ pijpen en neuken ,de rest moet je vragen
Ze kunnen misschien die 20 € extra vragen om later hun pand te renoveren ?, maar wie vraagt deze 20 € extra meer de zaak of de dame ?Ik heb vernomen dat de prijzen enkele weken geleden +€20 euro zijn gegaan dus €170 all kn