Ik ga altijd voor all-in. Meestal rijdt ze me dan een eerste keer klaar in cow-girl en pijpt ze me nog eens leeg voor ik buiten ga. Ze weet écht wel hoe ze je 2 keer op een uur kan doen klaar komen.Is het dan all-in of gewoon massage 80 euro?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ga altijd voor all-in. Meestal rijdt ze me dan een eerste keer klaar in cow-girl en pijpt ze me nog eens leeg voor ik buiten ga. Ze weet écht wel hoe ze je 2 keer op een uur kan doen klaar komen.Is het dan all-in of gewoon massage 80 euro?
All inIs het dan all-in of gewoon massage 80 euro?
Zuigen is niet all-in éIs het dan all-in of gewoon massage 80 euro?
Vanmorgend nog eens geweest bij Kathy nadat ik enkele dagen geleden bij Sky was geweest.
Ze was enkele dagen in verlof geweest Kathy en ik kan zeggen dat ze weer helemaal in form was.
Wat een verschil, die Sky is eerder geld pakken en buiten.
Je belt voor een afspraak met vermelding dat je Kathy wenst voor een uurtje ,parkeer je auto achteraan het huis (oprit is naast het huis) bel aan de zijdeur ,deze gaat open , ofwel is het Kathy die open doet of een andere dame (Voor herkenning zie foto's website ze heeft krullen) je komt op de kamer en zegt al in en geeft ze 150 € , ze zal zeggen daar is de douche , na de douche terug op de kamer zal zij ook gaan douchen , leg je gerust naakt op het bedje , ,als ze binnen komt zal ze haar handdoek uitdoen en zal vragen ga even op je buik liggen ,(of je moest wat anders vragen ) het spelletje zal beginnen de rest moet je zelf ondervinden ,maar begin maar al op je tandjes te bijten ,na het spelletje kun je zeker nog gerust een douche nemen , er is maar een probleem ? je zal zeker terug de volgende keer terug naar Kathy vragen .Ben nog nooit in zo`n salon geweest maar dit topic doet me er wel zin in krijgen...
Hoe verloopt dat praktisch? Je belt voor een afspraak, ok, en dan... Douche bij aankomst? Zeg je haar meteen op de kamer dat je all in wil gaan? En douche bij vertrek? Dat laatste is best wel belangrijk, ik wil niet met onbekende geurtjes naar huis...
Hier wat fotos over Kathy; ze is super knap in het echt:Je belt voor een afspraak met vermelding dat je Kathy wenst voor een uurtje ,parkeer je auto achteraan het huis (oprit is naast het huis) bel aan de zijdeur ,deze gaat open , ofwel is het Kathy die open doet of een andere dame (Voor herkenning zie foto's website ze heeft krullen) je komt op de kamer en zegt al in en geeft ze 150 € , ze zal zeggen daar is de douche , na de douche terug op de kamer zal zij ook gaan douchen , leg je gerust naakt op het bedje , ,als ze binnen komt zal ze haar handdoek uitdoen en zal vragen ga even op je buik liggen ,(of je moest wat anders vragen ) het spelletje zal beginnen de rest moet je zelf ondervinden ,maar begin maar al op je tandjes te bijten ,na het spelletje kun je zeker nog gerust een douche nemen , er is maar een probleem ? je zal zeker terug de volgende keer terug naar Kathy vragen .
Wat wil je? Alles wordt duurder, dus sexwerk ook.Prijzen zijn er blijkbaar plots gestegen?
Klopt, één van de weinige Latina's die in het echt mooier is dan op foto en die doet wat ze belooft en zelfs meer.Hier wat fotos over Kathy; ze is super knap in het echt:
DE ALLERMOOISTE LATINA !!!
Hallo, Ik ben Kathy en praat perfect Nederlands en Spaans. Ik geef jou alles waarvan je ooit hebt gedroomd. Ik zal lange geile sliertenwww.redlights.be
http://www.4star-thaimassage.be/#ALBUM ( zie KATHY )
150 € all in is niet zo gek als de dame ook nog eens supergoed is. Elders betaal je dit ook en krijg je minder.En steeds duurder en duurder maar… super goed
Is het je niet ontgaan dat alle prijzen bij alle dames overal opgeslagen zijn ?En steeds duurder en duurder maar… super goed
Klopt inderdaad Jaques !Of je hebt pech gehad of je was al zowiezo niet tevreden als je er al weg bleef ?
Maar Kathy is echt wel de topper daar en ze is heel goed
Zaterdag werkt ze nooit, zondag af en toe. Woensdag is ze soms ook vrij. Even bellen met het salon, soms geeft ze ook haar eigen nummer, dat maakt afspreken gemakkelijker.Ze staat al lang op mijn lijst, vandaag ingepland om naar Antwerpen te vertrekken, is ze er helaas niet. Nou ja, ook zij heeft een dagje nodig om bij te komen...
Klopt... de andere dames in dit salon, zijn niet van hetzelfde niveau... Dit salon is overigens al lang geen Thais salon meer, uitsluitend nog Latina's ga je er aantreffen.Zaterdag werkt ze nooit, zondag af en toe. Woensdag is ze soms ook vrij. Even bellen met het salon, soms geeft ze ook haar eigen nummer, dat maakt afspreken gemakkelijker.
Mag ik vragen of je extra moest betalen voor de prostaatmassage?Gisteren nog eens geweest bij Kathy, had een speciaal verzoek, namelijk d....
Man man wat is ze goed, ik ben via de prostaat klaargekomen, zo intens, nog nooit meegemaakt, beter dan een gewoon orgasme
Me Happy !!!