Recensie Kathy, 4-Star massage, Edegem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens toch stop eens met zeuren over het gebouw. Zijn we dan ineens allemaal bouwinspecteurs? We gaan toch voor een orgasme en niet een architecturale rondleiding? En oh ja, Kathy was top en de hygiëne dik in orde.
Het gebouw heeft betere tijden gekend, dat klopt maar op veel plaatsen is het heel wat slechter gesteld en daar zeurt niemand over.

Vorige maand een kort bezoekje gebracht.
Heel knappe verschijning, een dame die echt seks uitstraalt. Voor mij althans. En met een bom van een lichaam :)
Ik weet niet meer juist wat ik betaald heb, maar moest wel opletten dat het niet te duur werd. In vergelijking met de Thaise massage zijn er bij haar extra's waar je voor moet betalen.
Geweldig fijne massage waarbij ze regelmatig in mijn oren kwam fluisteren en kusjes geven. Na het omdraaien weeral heel sensuele kusjes over heel het lichaam. Ik mocht ook eens tussen haar borsten genieten.
Voor pijpen met condoom en klaarkomen heb ik wel extra moeten bijbetalen, dus tijdens de massage extra centjes uit de jas halen.
Een uur keihard genieten maar wel jammer dat ze niet samen wilde douchen.

Vorige maand een kort bezoekje gebracht.
Heel knappe verschijning, een dame die echt seks uitstraalt. Voor mij althans. En met een bom van een lichaam :)
Ik weet niet meer juist wat ik betaald heb, maar moest wel opletten dat het niet te duur werd. In vergelijking met de Thaise massage zijn er bij haar extra's waar je voor moet betalen.
Geweldig fijne massage waarbij ze regelmatig in mijn oren kwam fluisteren en kusjes geven. Na het omdraaien weeral heel sensuele kusjes over heel het lichaam. Ik mocht ook eens tussen haar borsten genieten.
Voor pijpen met condoom en klaarkomen heb ik wel extra moeten bijbetalen, dus tijdens de massage extra centjes uit de jas halen.
Een uur keihard genieten maar wel jammer dat ze niet samen wilde douchen.
Bijbetalen ? normaal voor all in een extra bedrage dat wel , maar voor pijpen met condoom en klaarkomen bij betalen nooit daar meegemaakt 🤫

Bijbetalen ? normaal voor all in een extra bedrage dat wel , maar voor pijpen met condoom en klaarkomen bij betalen nooit daar meegemaakt 🤫
Je kan die andere dames niet met haar vergelijken.
Die andere zijn gewoon wat 'wrijven', zij gaat er telkens helemaal voor, een onvergetelijk uurtje, voor 20 euro meer ... gewoon doen !

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb vandaag een bezoek gebracht aan Kathy en moet zeggen: het was een ervaring die ik niet snel zal vergeten. Laat ik beginnen met de locatie: het pand zelf is wat aftands, dat klopt, maar zodra je binnenkomt in de kamer merk je dat alles netjes en schoon is.

Kathy zelf is erg vriendelijk en stelt je meteen op je gemak. Haar Nederlands is wat gebrekkig en soms moeilijk te verstaan, maar haar glimlach en uitstraling maken dat meer dan goed. En dan de massage zelf... wat een klasse! Ze weet precies wat ze doet, met een techniek waar je meteen het vakmanschap in voelt. Het begon heerlijk ontspannend.

Bij het omdraaien werd de toon direct intiemer, en Kathy ging meteen naar beneden en nam mijn ballen in haar mond. Iets later begon ze met pmc, hier heb ik haar 2x moeten afremmen, want ze kan zo goed zuigen dat de matras bijna in mijn hol was gezogen.

Ze weet precies hoe ze je naar een hoogtepunt moet brengen, en geloof me, ze heeft geen half werk geleverd. Haar energie, techniek en dat prachtige lijf zorgden ervoor dat ik binnen 30 seconden nadat ze op mij kroop volledig ontplofte.
Lang geleden dat ik nog zo snel klaarkwam, en dat is alleen maar een compliment voor haar.

Terug
Bovenaan Onderaan