- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Squirting
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 40euro
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
vorige week naar brussel getrokken, om nog eens een zwart poesje te beffen, wel ...ik trof op dit adres een meisje dat heel mooi, aangenaam ... slank en ferme tieten had.
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is