Recensie Katerina Linnestraat 44 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgaande op de positieve recensies ook eens een kijkje gaan nemen gisteren. Nummer 37 was dicht, op nummer 44 zat een niet onknappe krullebol. Ze stelde zich voor als Katerina / Gina. Als eerste bezoekje de standaard van 50 genomen maar van GFE was er geen sprake, voelde ook niet echt een klik met haar. Pijpen en neuken was gewoontjes, zodat het voor mij bij dit ene bezoekje zal blijven. Om haar middel droeg ze verschillende kettinkjes, maar had geen tattoos. Brussel is echt aan het verloederen met veel zwerfvuil en verslaafden die er ronddolen, het aanbod dat aanzienlijk verminderd is zodat ik meer en meer naar Gent uitwijk voor mijn bezoekjes aan DVP's.
 
Afgaande op de positieve recensies ook eens een kijkje gaan nemen gisteren. Nummer 37 was dicht, op nummer 44 zat een niet onknappe krullebol. Ze stelde zich voor als Katerina / Gina. Als eerste bezoekje de standaard van 50 genomen maar van GFE was er geen sprake, voelde ook niet echt een klik met haar. Pijpen en neuken was gewoontjes, zodat het voor mij bij dit ene bezoekje zal blijven. Om haar middel droeg ze verschillende kettinkjes, maar had geen tattoos. Brussel is echt aan het verloederen met veel zwerfvuil en verslaafden die er ronddolen, het aanbod dat aanzienlijk verminderd is zodat ik meer en meer naar Gent uitwijk voor mijn bezoekjes aan DVP's.
Kan ik volkomen begrijpen...
 
Het is nummer 37 waar de echte Katharina zit. Ben er al drie keer bij geweest, zal het wel weten zeker. Nu zondag had ze rode vlechten laten zetten gecombineerd met zwart very sexy...
 
Heren, ik volg niet meer...
Ik ben vorige donderdag (de 15e) in de namiddag terug langsgegaan bij de 44.
De dame die er was, noemde zich "Katerina" uit Senegal en had krulletjes haar. Maar ik had al snel door dat het fysiek de zelfde dame was als diegene die zich eerder Gina noemde..., ze droeg immers dezelfde hanger met de "boze oog" en met een ketting vol schelpjes. Na de vorige ervaring heb ik deze keer voor een langer durend traject gekozen.

Toen ik er haar opwees dat ze dezelfde persoon was, ontkende ze dat ook niet. Ze lachtte er zelfs om en zei "Who cares, Gina or Katerina? What's in the name?".

Maar het viel me deze keer toch wat tegen... ik bedoel het pijpen was terug best OK, het knuffelen en fysiek contact ook, en de seks op zich ook. Omdat ik voor een vol uur had vastgelegd, Maar na de 'opkuis', ipv dat zij mij een massage voorstelde vroeg ze mij er ééntje te geven aan haar. Wat ik haar met plezier heb gegeven omdat ze pijn in haar rug had zei ze. Ze kreunde en genoot duidelijk van de wat hardere aanpak bij het losmasseren van haar rug- en nekspieren. Ondertussen hebben we ook wat gepraat en liet ze verstaan dat ze zich echt wel de vorige keer herinnerde want bepaalde details van het eerste gesprek kon ze nog vertellen. Na de massage bedankte ze me meerdere keren en leek iets meer ontspannen in haar gezicht.

Maar daarna ging ze er eentje zitten roken (ze moest even bekomen zei ze) op haar stoel (wel met gesloten gordijnen) en was het voor haar duidelijk voldoende geweest al was de afgesproken tijd nog niet helemaal verstreken. Ik had liever gezien dat ze er nog even bij bleef zitten of me ook masseerde. Op mijn hints in die richting ging ze niet in.
Ik heb me dan terug aangekleed en ben iets vroeger vertrokken... maar de kans is groot dat het hierbij zal blijven... toch voor de dame op 44 want ik mis toch de GFE een beetje bij deze dame;
Kan de Johan2604 die de topic opstartte ons bevestigen of ontkennen dat het nu 44 of 37 is ?
tja niet dat ik een kaart heb, ze is jong, heeft meestal tangaslipje aan, en ze heeft een tattoo ... bijna einde straat wit grijze deur.. maarja als ze niet zegt of bevestigd dat ze katerina heet, klopt het al niet... zullen wel verschillende ladies op dat adres werken zeker... ik ga volgende week terug langs, post dan wel iets
 
Terug
Bovenaan Onderaan