• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Katerina Linnestraat 44 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johan2604

Wandelaar
42
06/02/24
40
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Squirting
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
40euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vorige week naar brussel getrokken, om nog eens een zwart poesje te beffen, wel ...ik trof op dit adres een meisje dat heel mooi, aangenaam ... slank en ferme tieten had.
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is
 
vorige week naar brussel getrokken, om nog eens een zwart poesje te beffen, wel ...ik trof op dit adres een meisje dat heel mooi, aangenaam ... slank en ferme tieten had.
binnen gekomen en direct afspraken gemaakt, moet je doen met deze dames, anders ben je figuurlijk de lul
prijs 40euro, zij volledig naakt en beffen + neuken - en niet op de klok kijken of quick quick....
zalig...
na wasje en praatje begin ik haar te likken, tieten te zuigen en te beffen, ze kreunde en krolde tot ze spontaan klaar kwam, heerlijke nectar is dat...
na wat rimmen, kontgaatje bespeeld - nog een wipje, ik op haar en zij op mij tot ik klaar was... heerlijk en dit aan een eerlijke prijs... pijpen hebben we niet gedaan dus geen sterren gegeven... ja rare naam voor een afrikaanse, ze is Nigeriaans en onafhankelijk, vele meiden zitten daar onder een voodoo mama wat foute boel is
Denk dat ze er vanmiddag ook was. Idd een knappe.
 
Ben er vandaag rond de middag gepasseerd, ik was blijkbaar haar eerste klant van de dag, idd de moeite waard. Ben er 35 minuten bij geweest kijkt helemaal niet op de klok en ze heeft mij op het einde haar gsm nummer gegeven... 😁
 
Kan zijn, maar denk niet dat ze het zouden vertellen mocht het onder voodoodwang zijn. Dat is een nogal gesloten wereldje. Vandaar mijn achterdocht.
 
Ik ben vorige week vrijdag maar eens langsgegaan op de 44 rond 16u.
ik werd binnen gelaten door "Gina" die beweerde Zuid-Afrikaanse te zijn, maar dat betwijfel ik sterk omdat ik Nigeriaanse klanken in haar uitspaak herkende...
Ook kwa leeftijd kwam ze dicht in de buurt: (30 zei ze me). Ik heb haar niet expliciet gevraagd of ze dezelfde dame was, maar in ieder geval heb ik zeker niet te klagen gehad over mijn bezoek. Ze heeft me met veel geduld zalig gepijpt.
Wat me opviel is dat ze een ketting droeg met een 'blauw oog' zoals je die in Istambul veel ziet. Een amulet ter bescherming tegen het "kwade oog". Ze draagt dit omdat ze dit mooi vindt, niet om andere redenen. Zou dit dezelfde kunnen zijn of is dit een dame die met haar hetzelfde raam deelt ?
 
Katerina werkt van 12 uur in de middag tot ongeveer 1 uur in de nacht vertelde ze me. Ze slaapt ook daar...
Dan ben ik een beetje heel erg in de war.... want het was rond 16u, zie ik op mijn parkeerticket van een parking in de buurt (Zoals ik vermelde).
Herinner jij je iets van een opvallend hangertje met een blauw oog rond haar nek?
"Gina" vertelde me immers dat ze dit al jaren alle dagen draagt omdat ze het mooi vindt.
Ik vraag me dan alleen af waarom ze zich dan anders zou hebben voorgesteld aan mij of ze werd op dat moment door een andere dame van dezelfde leeftijd vervangen. Jammer dat ik niet elke week in Brussel kan passeren, anders zou ik er asap nog eens langsgaan om het uit te zoeken.
 
Ik zal haar eens een berichtje sturen maar naar mijn weten heb jij een andere dame bezocht sowieso. En Katerina vertelde me vorige zondag nog dat ze soms twee a drie dagen rust neemt en niet werkt...
 
Ze heeft mij juist gebeld, jij bent blijkbaar aan de overkant geweest daar werkt idd een Gina... 😁
ik ben wel degelijk aan huisnr 44 (nr hangt op de gevel links naast de deur op de muur) binnengegaan. De dame zat links van de deur, die zelfs wat open stond en rechts van de deur achter een gesloten rolluik staat een bed.
Dit is aan de zelfde kant als het restaurant aan het begin van de straat...
Maar 't lijkt mij ondertussen duidelijk dat zij het niet was.
 
heeft ze een krullige bos haar ?
Omdat ik nu zo curieus was, ben ik er daarstraks rond 1745 ook eens gepasseerd. Er zat idd een dame met een krullenbol en een goei schap.
Ik heb er ook een tijd terug eens een Angela bezocht (most people call me Angel because you'll think you're in heaven), die volgens mij meer in de buurt van de originele beschrijving komt. En die is idd heel lekker.
 
Beste wandelaars, heb juist katerina nog eens bezocht. Ze zit op het nummer 37 en niet op 44 zoals aangegeven in de opening topic. Nu begrijp ik waarom de meeste een andere vrouw zien uiteraard. Hopelijk nu jullie kans nemen... 😊
 
Heren, ik volg niet meer...
Ik ben vorige donderdag (de 15e) in de namiddag terug langsgegaan bij de 44.
De dame die er was, noemde zich "Katerina" uit Senegal en had krulletjes haar. Maar ik had al snel door dat het fysiek de zelfde dame was als diegene die zich eerder Gina noemde..., ze droeg immers dezelfde hanger met de "boze oog" en met een ketting vol schelpjes. Na de vorige ervaring heb ik deze keer voor een langer durend traject gekozen.

Toen ik er haar opwees dat ze dezelfde persoon was, ontkende ze dat ook niet. Ze lachtte er zelfs om en zei "Who cares, Gina or Katerina? What's in the name?".

Maar het viel me deze keer toch wat tegen... ik bedoel het pijpen was terug best OK, het knuffelen en fysiek contact ook, en de seks op zich ook. Omdat ik voor een vol uur had vastgelegd, Maar na de 'opkuis', ipv dat zij mij een massage voorstelde vroeg ze mij er ééntje te geven aan haar. Wat ik haar met plezier heb gegeven omdat ze pijn in haar rug had zei ze. Ze kreunde en genoot duidelijk van de wat hardere aanpak bij het losmasseren van haar rug- en nekspieren. Ondertussen hebben we ook wat gepraat en liet ze verstaan dat ze zich echt wel de vorige keer herinnerde want bepaalde details van het eerste gesprek kon ze nog vertellen. Na de massage bedankte ze me meerdere keren en leek iets meer ontspannen in haar gezicht.

Maar daarna ging ze er eentje zitten roken (ze moest even bekomen zei ze) op haar stoel (wel met gesloten gordijnen) en was het voor haar duidelijk voldoende geweest al was de afgesproken tijd nog niet helemaal verstreken. Ik had liever gezien dat ze er nog even bij bleef zitten of me ook masseerde. Op mijn hints in die richting ging ze niet in.
Ik heb me dan terug aangekleed en ben iets vroeger vertrokken... maar de kans is groot dat het hierbij zal blijven... toch voor de dame op 44 want ik mis toch de GFE een beetje bij deze dame;
Kan de Johan2604 die de topic opstartte ons bevestigen of ontkennen dat het nu 44 of 37 is ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan