Recensie Kate, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johnwalks

Newbie
12
17/11/23
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4752253-kate#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kate ontvangt op een rare locatie in Amsterdam zuidoost. De deur ging open, waarbij zij zich eerst achter de deur verstopte. Een leuke verassing toen de deur dicht ging: ze was topless en had alleen een rokje aan. Kate is een knappe jonge vrouw; haar profiel klopt 100%, zowel leeftijd, aangeboden diensten als de foto's.

Na de financiën en douchen werd ik uitgenodigd om bij haar in bed te komen, waar ze zich al naakt onder een dekbedje was gekropen. Leuk, alsof je bij een vriendinnetje in bed kruipt.

Enthousiast maar daardoor misschien ook ietwat te gehaast begon ze met zoenen. Zoenen vind ik wel belangrijk om in de juiste stemming te komen. Ze kuste vooral met haar lippen en minder met haar tong, maar dat doet ze wel zo goed dat het me niet stoorde. Hierna kuste ze steeds wat lager en kroop ze naar beneden. Daar ging ze zonder handen aan het werk en ze vergat ook de ballen niet. Top.

Hierna heb ik de rollen omgedraaid en dat leek ze te waarderen. Terwijl ik haar likte masseerde ze haar eigen borsten. Intiem daarna ook prima. Missio prima. Bij doggy moest ik wel voorzichtig doen. Toen zij bovenop kwam kon ik die prachtige borsten echt goed bekijken en vastpakken. Heerlijk! Hoewel ik nog goed in de tijd zat kon ik het niet langer rekken en heb afgesloten met een cif. Daarbij bleef ze nog even liggen en nam hem nog even in haar mond. Bonuspuntje.

Achteraf nog een beetje small-talk. Daarbij viel op dat de communicatie over de belangrijkste dingen prima ging in het engels, maar een echt gesprek was lastig.

Ben het bijna volledig eens met de bovenstaande review.
Heb zon beetje dezelfde ervaringen.
Pzc doet ze heel lekker.
Maar tongzoenen doet ze totaal niet.
Wel veel zoenen zonder tong.

Verder is het een mooie vriendelijke rustige dame.
Ze zei dat ze nog 3 dagen blijft.
En dan later nog een keer terug komt.

Maar dat heb ik vaker gehoord.
Het zijn vaak de aantrekkelijkste die niet meer terug komen.
De minder aantrekkelijke blijven maar terugkomen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4752253-kate#photos
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Successfully met with kate yesterday by booking an appointment through the booker. Entry kate was wearing high heels, a short pink skirt and no top. You can see a pair of c cup natural breasts. No tattoos all over her body. Not very fluent in English but able to communicate. She was wearing light makeup.

After payment and washing up, kate was already lying naked on the bed. We kissed fiercely. Her pussy already had two pieces of flesh sagging, but there was no odor. Soon she crawled to my brother and took it in her mouth. Soon she sucked out the last drop.

She will be gone for a few days and will be back soon.

Terug
Bovenaan Onderaan