BulletBill
Stamgast
Dus een van de "diverse oorzaken" zou kúnnen zijn, dat ze in korte tijd zoveel "aandacht" heeft gehad, dat ze daardoor naar buiten zijn gekomen. Toch?
Volgens de feiten kan dit niet nee
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus een van de "diverse oorzaken" zou kúnnen zijn, dat ze in korte tijd zoveel "aandacht" heeft gehad, dat ze daardoor naar buiten zijn gekomen. Toch?
Jawel hoor. Het kán. Het is alleen nooit wetenschappelijk bewezen.
En....................on-topic![]()
Nee? Het is een aanname van mijn kant en die deel ik hier.Heb je daar voorbeelden van dan?
jammer dan ga ik haar niet bezoeken !Lange schaamlippen die uitsteken. Dacht dat ik dit al bij haar eerste bezoek had geschreven, maar ik zie mijn comment nergens, dus bij deze dan alsnog. Als je een barbie designerpoes wil is dit niet je meid.
ik knap af op grote schaamlippenHet is een erg leuke discussie. Het is niet duidelijk wat de oorzaak is, maar ik denk niet dat het me echt stoort. Sommige pussy's kunnen me echt opwinden en andere doen het tegenovergestelde. Voor mij is het nuttig om deze informatie te weten en het kan me helpen om te voorkomen dat ik onnodig geld uitgeef. Ik denk dat het voor sommige andere mensen hetzelfde geldt.