Recensie Kate, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jawel hoor. Het kán. Het is alleen nooit wetenschappelijk bewezen.
En....................on-topic ⤵️

Heb je daar voorbeelden van dan? De wetenschap zegt namelijk dat het niet kan. Ook de praktijk toont aan dat het niet kan; anders zou dit namelijk bij elke vrouw gebeuren en zou je al zeker nooit een DVP vinden zonder lange lippen.

Het heeft helemaal niks te maken met seks. Genoeg maagden met deze varianten en geen slettebakken te vinden die van inwendig naar uitwendig zijn gegaan (laat staan in een maand tijd).

Wel een geinige discussie voor ons, maar kan me voorstellen dat vrouwen het bloedirritant vinden dat er mannen zijn die dit echt denken :)

Het is een erg leuke discussie. Het is niet duidelijk wat de oorzaak is, maar ik denk niet dat het me echt stoort. Sommige pussy's kunnen me echt opwinden en andere doen het tegenovergestelde. Voor mij is het nuttig om deze informatie te weten en het kan me helpen om te voorkomen dat ik onnodig geld uitgeef. Ik denk dat het voor sommige andere mensen hetzelfde geldt.

Het is een erg leuke discussie. Het is niet duidelijk wat de oorzaak is, maar ik denk niet dat het me echt stoort. Sommige pussy's kunnen me echt opwinden en andere doen het tegenovergestelde. Voor mij is het nuttig om deze informatie te weten en het kan me helpen om te voorkomen dat ik onnodig geld uitgeef. Ik denk dat het voor sommige andere mensen hetzelfde geldt.
ik knap af op grote schaamlippen

Terug
Bovenaan Onderaan