Voormalig lid 18138
Meubelstuk
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Zo gisteravond eens buiten mijn boekje gegaan. Een heel klein dametje , ook nog Latina dat wat ik zelden kies.
Maar ze heeft een knap snoetje , prachtige natuurlijke borsten en ze zit heel rustig en lief te wachten op klanten.
Na wat oogcontact de stap gewaagd met lage verwachting. Ondanks nauwelijks Engels voelde ik al n klik ( doet ze goed) .En het viel mee , je krijgt je tijd , er is een timer op 20 , en de service is zeker goed. Bij het neuken zij on top kijkt ze heel de tijd in je ogen ,zo geil.
Ze mag dan wel klein zijn maar ze kan t goed hebben. Het lijkt ook dat ze er in plezier in heeft ( Al is dat altijd een gewaagde uitspraak)
Een lach op haar gezicht.
Herhaling? Ja goed mogelijk .
Maar ze heeft een knap snoetje , prachtige natuurlijke borsten en ze zit heel rustig en lief te wachten op klanten.
Na wat oogcontact de stap gewaagd met lage verwachting. Ondanks nauwelijks Engels voelde ik al n klik ( doet ze goed) .En het viel mee , je krijgt je tijd , er is een timer op 20 , en de service is zeker goed. Bij het neuken zij on top kijkt ze heel de tijd in je ogen ,zo geil.
Ze mag dan wel klein zijn maar ze kan t goed hebben. Het lijkt ook dat ze er in plezier in heeft ( Al is dat altijd een gewaagde uitspraak)
Een lach op haar gezicht.
Herhaling? Ja goed mogelijk .