Voormalig lid 25408
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8902730-karina
- Totale kosten (in euro)
- 425
Eindelijk weer eens een top date gehad met een Girlfriend experient gevoel ,na al die matige passieloos net niet dates de afgelopen 3 keer bij andere dames
Karina op bezoek gehad voor 2 uur wat een dame perfect plaatje voor mij gekleed in een mini rokje en high heels
Na eerst een paar wijntjes en nog iets sfeer verhogend middel lekker los gegaan prachtig lichaam
Goed diep pijpen ZC , ballen likken,zoenen hele lichaam heb ik afgelikt beter dan een ijsje, heb haar zeker een half uur gebeft waardoor ze goed nat was haar in alle posities gene.kt wat mogelijk was
duim in haar sterretje werd ze gek van de optie anaal kwam zeker voorbij maar niet gedaan,wat een goddelijke dame de beste sessie van
het afgelopen jaar,het sfeerverhogend middel bracht samen tot een ander level wat je zelden mee maakt , je betaald wat meer maar dan heb je ook wat
De finishing touch was toch wel het klaar komen in het mondje en slikken TOP.
5 sterren
Karina op bezoek gehad voor 2 uur wat een dame perfect plaatje voor mij gekleed in een mini rokje en high heels
Na eerst een paar wijntjes en nog iets sfeer verhogend middel lekker los gegaan prachtig lichaam
Goed diep pijpen ZC , ballen likken,zoenen hele lichaam heb ik afgelikt beter dan een ijsje, heb haar zeker een half uur gebeft waardoor ze goed nat was haar in alle posities gene.kt wat mogelijk was
duim in haar sterretje werd ze gek van de optie anaal kwam zeker voorbij maar niet gedaan,wat een goddelijke dame de beste sessie van
het afgelopen jaar,het sfeerverhogend middel bracht samen tot een ander level wat je zelden mee maakt , je betaald wat meer maar dan heb je ook wat
De finishing touch was toch wel het klaar komen in het mondje en slikken TOP.
5 sterren