Je beschreven probleem is herkenbaar bij mij. Daarbij komt ook nog dat ik diabetes type 2 heb, waarbij de doorbloeding minder goed is.
Maar ik merkte ook dat als ik niet echt heel geil was, het gedoemd was te mislukken. En dan gaat dat ook in je hoofd zitten en het één versterkt het ander.
Ik ben ermee naar de huisarts gegaan, voorgelegd en toen heb ik twee middelen voorgeschreven gekregen. Eén met het werkzame stofje Vardenafill, daarvan kreeg ik best wel wat bijwerkingen, zoals erg warm, sneller kloppen van mijn hart en een hele droge neus. Vervolgens werd me Sildenafil voorgeschreven en dat bevalt een stuk beter.
Maar de prijzen van dat originele spul is absurd. Maar omdat ik het werkzame stofje nu weet, ben ik gewoon zelf gaan bestellen. Ik ben uitgekomen bij bibshop.eu. Daar kun je filteren op werkzame stof en de prijs is veel vriendelijker.
Let wel goed op de dosering. Ze verkopen vaak 100 of zelfs 200 mg tabletten. Dat is echt bizar veel. In het officiële Sildenafil tabletje van de huisarts zit 50 mg. En bij Vardenafill zelfs maar 10 mg.
Ik heb dit opgelost door de pil op te lossen in water en zo de dosering te verdelen. Tot nu toe geprobeerd met Sildaforce 200 mg en dan verdelen over 3 keer en ik moet zeggen, een bijzonder goed resultaat. De kleine heer staat weer fier overeind, zelf zo fier dat mijn laatste dvp er een opmerking over maakte.
Het is geen wondermiddel, je moet nog wel opgewonden raken natuurlijk. Maar het gaat veel makkelijker en hij blijft mooi op oorlogssterkte.
Het is dus een beetje uitvogelen, vaak heb je een maandbox, daar zit vanalles in, dan kun je een beetje uitproberen. Ik heb zelf de maandbox van bibshop gekocht voor 55 euro, nou daar kan ik het jaar wel mee uit
Een PB mag ook altijd, mocht je nog vragen hebben. Succes en veel bats plezier!