Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThxs 2 Peter I guess?Nieuwe voorraad..12 strips 50 euro inclusief verzendkosten..discreet verpakt . Betrouwbare verzending track en trace. Voor info stuur maar pmBekijk bijlage 180653
Voor de meeste is het ook meer ter ondersteuning om langer hard te blijven etc denk ik, niet vanwege serieuze erectieproblemen, in het verleden slikte ik cenforce 150 mg maar dat is totaal niet nodig, boven de 100 mg krijg ik knalrode ogen dan jaag je de dames de stuipen op het lijfZo doe ik het ook..werking altijd goed...en het kan ook totaal geen kwaad. Of je nu een hele pil slikt of een halve..de werkzame stof blijft gelijk . Alleen zou je kunnen hebben dat de ene helft een goede werking heeft en de andere minder..
Van wie niet? Gaat prima met een pillensnijder of scherp mesje.Je mag ze alleen breken als er ook een breukstreep op staat. Anders kun je ze beter oplossen in een flesje water en dan goed schudden en de helft opdrinken.
PreciesIk snij ze altijd doormidden, ondanks dat de werkzame stof sildenafil dan ongelijk verdeeld zou zijn heb ik er nooit problemen mee gehad, werkt altijd
Klopt ja, is alleen maar om aan te geven dat een oplossing goed, snel en efficient werkt in kleine hoeveelheden, nodig of niet.Snelheid is niet zo van belang als je gezond bent, dan werkt ie toch wel direct in het begin?
Verbaasd me eigenlijk weer hoe spullen vanuit de grijze markt veel goedkoper zijn en een groter aanbod heeft dan wat er gereguleerd verkocht wordt.Maar erg duur, vier stuks 27.50
Het opbreken in de hoeveelheid lijkt mij het beste, jammer dat er dus niks standaard op deze hoeveelheid verkocht wordt zodat je zeker weet. De bruistabletten hebben wel een breeklijn, dus als je daar nauwkeurig snijdt ben ik er wel van overtuigd dat je ze naar eigen inzicht kan opbreken.+/- 25 mg naar schatting.
Cenforce heeft ook sildenafil pillen van 25 mg.jammer dat er dus niks standaard op deze hoeveelheid verkocht wordt zodat je zeker weet.
Heb ze allemaal probeerdDat is per persoon en gemoedstoestand verschillend
Hier in Antwerpen ben je niet thuis of brievenbus niet groot genoeg geef ze pakketje af in kranten winkel en krijg ik bericht via telefoon dat het daar ligt .Ik heb de vraag al vaker gelezen maar geen antwoorden (of oude antwoorden die inmiddels niet meer geldig zijn): Ik zou graag (betrouwbaar) pillen bestellen maar ze niet thuis ontvangen. Dus afhalen of naar PostNL afhaallocatie. Waar kan dat, ik kan het niet vinden. Of is dat tegenwoordig uitgestorven?
Heb je geen vrienden of collega's die het pakje voor je aan willen nemen?Ik zou graag (betrouwbaar) pillen bestellen maar ze niet thuis ontvangen. Dus afhalen of naar PostNL afhaallocatie. Waar kan dat, ik kan het niet vinden
Op zich wel, als er sites zouden zijn die het aan zouden bieden. Maar daar zit nou net het probleem...PostNL pakketautomaat misschien een optie?
per bestelling zelfs geloof ik.Ik weet alleen niet of dat per bewoner ingesteld kan worden.