Johnny Walk
Meubelstuk
En je gemoedstoestand, wat en hoeveel je gegeten en gedronken hebt speelt allemaal mee dus iedere keer kan voor jezelf ook anders zijnJa eens ben je 60kg of 120kg dan zou je hoeveelheid moeten verdubbelen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn je gemoedstoestand, wat en hoeveel je gegeten en gedronken hebt speelt allemaal mee dus iedere keer kan voor jezelf ook anders zijnJa eens ben je 60kg of 120kg dan zou je hoeveelheid moeten verdubbelen
Ik zag net een reclame op TV. Even op Google en ik vond dit: https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/eroxon/Iemand ervaring met Eroxon? Gel zonder voorschrift verkrijgbaar bij de apotheek en belooft erectie binnen de 10 minuten.Bekijk bijlage 101465
je kan enkel in NL centerforce kopen via het netWaar in Antwerpen kan ik cenforce d kopen?
Yep, vorige week nog een levering gehad.Geen tijd om 34 pagina's door te bladeren maar is Peter uit DH nog actief?
Het zou me verbazen als een Nederlandse online-verkoper (Bibshop bv) geen Belgische postcode op zijn envelopje wil schrijven en extra postzegel wil plakken voor je.je kan enkel in NL centerforce kopen via het net
maar Aangezien Antwerpen dicht bij de grens ligt zal het daar ook wel verkocht worden maar illegaal
Ja staat overal in de krant dat ze achterstanden hebben door personeelstekorten, en ze nadenken om weer een dag minder post te willen gaan bezorgen. Je moet gewoon geen haast hebben en gewoon tijdig bestellen en je voorraad op peil houden.Vertraagde levering heeft op dit moment vooral met post.nl te maken
Betrouwbaarcen niet duur en breed assortiment en vanuit Nederland verstuurd:Ik heb 12 van de 34 pagina's doorlopen maar kom alleen maar vervallen links tegen.
Ik bestel normaal bij kamagra- kopen.nl, of 1 van haar holding partners, maar deze zijn uit de lucht of verkopen geen super kamagra.
Vandaar de vraag, wie heeft een werkende link van een betrouwbare webshop die discreet levert in Nederland?
Met Google kom ik er uiteraard een paar tegen, maar verder geen ervaringen mee, daarom even hier de vraag.
Alvast bedankt collega's.
Ja, maar dan duurt de verzending langer, denk ik. Of het moet bij hun meteen verwerkt zijn.Waarom is dat jammer? Gewone bankoverschrijving is toch ook zo gedaan?
Duidelijk. Ik zal het eens proberen daar.Natuurlijk niet, als je overmaakt staat het direct bij de ontvanger op de rekening, bij Ideal zit er vaak juist een dag tussen.
Ideal maakt het makkelijkst inderdaad, maar waar ik voorheen bestelde was ook met een bankoverschrijving, daarmee veranderd er niets aan dat gedeelte .Je kan daar alleen niet met iDeal betalen, maar dat schijnt met iDeal te maken te hebben… jammer.
Vriligy is uitverkocht bij beiden, iemand een betrouwbare site met wel op voorraad?Betrouwbaarcen niet duur en breed assortiment en vanuit Nederland verstuurd:
Www.bibshop.eu
Www.kamdiscounter.com
Betrouwbaarcen niet duur en breed assortiment en vanuit Nederland verstuurd:
Www.bibshop.eu
Www.kamdiscounter.com
Laat je even weten hoe dit is afgelopen?Kamdiscounter gedaan, die was by far het goedkoopst.
5 strips voor de prijs van 3 bij bib, nu hopen dat ze ook leveren...
Thanks!