Recensie Sofie, Massagewereld, Eindhoven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
434
04/07/21
560
29
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/sofie/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik wilde eigenlijk in eerste instantie bij Nikki langsgaan maar die was al volgeboekt op de tijden dat ik kon. Ik kreeg toen via de telefoon een aantal andere dames voorgesteld en heb toen de gok gewaagd door te kiezen voor Sofie die in die week net was begonnen. Sofie heeft een normaal postuur met in mijn ogen mooie vrouwelijke rondingen waar ik wel van houd. Ze heeft verder ook een opvallende neuspiercing die wellicht sommige mannen wat kan doen afschrikken.

Gelukkig oogde Sofie niet echt nerveus en kon ik al gelijk met haar samen onder de douche. Dit deel was zeer aangenaam waarbij ik haar ook direct met respect mocht aanraken. Ik vond het zelfs fijn dat dit deel wat langer duurde dan bij mijn eerdere ervaringen bij MassageWereld.
Daarna hoopvol plaatsgenomen op het bed, waarna Sofie voorzichtig begon met masseren. Gelukkig duurde het toen niet lang voordat ze ook de rest van haar lichaam inzette. Ik mistte tijdens dit deel wel het persoonlijke (oog)contact, maar goed ik kan me voorstellen dat dit te maken had met het feit dat dit nieuw voor haar is.

Na het omdraaien ging ze verder met haar body-2-body waardoor ik tussen mijn benen al wel wat spanning voelde opkomen. Vervolgens heeft ze geprobeerd te edgen, echter omdat ik vaak al vrij snel klaarkom hield ik dit maar heel kort vol. De resterende tijd hebben we toen volgemaakt met kletsen en douchen.

Sofie is al met al een mooie Nederlandse dame met een fijn warm karakter waar je prima een gesprek mee kunt voeren, maar qua massage moet ik zeggen dat ik bij MassageWereld al wel iets betere heb ervaren.

Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/sofie/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat doe je op een vrijdag middag ja ik dus na massage wereld, krijg eerst te horen wat heb je een leuke naam zeg🤣
heb een afspraak gemaakt met Sofie 1 woord heerlijk! Eerst lekker ingesopt hier gebruikt ze haar hele lichaam voor en daarna op bed mee compleet gemasseerd. Ben echt te spreken hierover! Ondanks we een jaartje schelen echt super leuk! Wil binnenkort weer terug ben echt ontspannen weer na huis gegaan en een super goed en fijn hoogtepunt

Wat doe je op een vrijdag middag ja ik dus na massage wereld, krijg eerst te horen wat heb je een leuke naam zeg🤣
heb een afspraak gemaakt met Sofie 1 woord heerlijk! Eerst lekker ingesopt hier gebruikt ze haar hele lichaam voor en daarna op bed mee compleet gemasseerd. Ben echt te spreken hierover! Ondanks we een jaartje schelen echt super leuk! Wil binnenkort weer terug ben echt ontspannen weer na huis gegaan en een super goed en fijn hoogtepunt
Intiem en 5 sterren?
Yu&Mi kun je soms intiem gaan, bij Massagewereld echter niet mogelijk/verboden. 🙈
Zou dus je reactie ff aan (laten?) passen.
Kunt dame zo zwaar in de problemen brengen. 🫣

Terug
Bovenaan Onderaan