Recensie Julieta Barcelona, Mol (vh Brugge/Oostende) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Whatsapp gestuurd in het Engels waar snel reactie op kwam. De afspraak voor de volgende dag was vlug gemaakt. Het huisnummer zou ik de volgende dag krijgen. Een paar uur later kreeg ik een whatsapp video toegestuurd die je eenmalig kan bekijken. Een video van een kleine twintig seconden waar ze zichzelf filmde in de spiegel en haar rode nachtkleedje voorzichtig open deed en je haar borsten kon zien. Ze wou me helemaal gek maken en het lukte haar nog ook. Wat een vrouw. Ze vroeg ook nog wat mijn fantasie was. We hebben toch wat berichten uitgewisseld.
De volgende dag, 3,5 uur voor onze afspraak stuurde ze dat ze niet goed was wakker geworden en niet aan het werk ging.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken geleden ook eens een bezoekje gebracht aan deze dame.
De afspraak regelen ging in het Engels via WhatsApp. Ter plaatse was communiceren in het Engels eerder moeizaam.
Bij aankomst kreeg ik eerst de kans om te douchen, daarna startte ze op de kamer mijn pijpen. Dat deed ze heel goed, met veel variatie. Ze heeft echt grote natuurlijke borsten.
Intiem was iets minder vond ik, te fake, al doet ze wel haar best maar er was geen klik en dit maakt dat er voor mij geen herhalingsgevaar is. Maar ze doet wel wat in haar advertentie staat. En ze leek me ook wel iets molliger dan de foto's doen vermoeden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt, Engels was geen probleem tot je er bent dan is het een ramp. Maar goed ik kom binnen en ze begin al direct te TZ en overal te voelen. Ze pijpt heel goed, kust veel en de sex was super, ze doet heel goed haar best. Overal heb ik geen klachten. Ik heb voor een uur betaald en ben een dik uur binnen geweest.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/julieta-barcelona/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze zit nu trouwens in Vorst, ga er straks voor de eerste keer naartoe.
Bij deze:

Zoals al is vermeld in dit topic, het is makkelijk om in het Engels af te spreken via whatsapp, want ze gebruikt een vertaler.
Eens aangekomen zul je het portugees machtig moeten zijn, want echt communiceren zit er niet echt meer in.

Ze lijkt zelf te antwoorden op haar berichten.

Mijn eerste reactie was dat ze een stuk kleiner was dan dat ik ze voor ogen had, in de ad staat wel 1m58, maar had me enkel op de foto's gebaseerd. Was ff schrikken maar kan geen kwaad. Ze was goedgezind, had mijn kledingverzoek ingewilligd en ging snel over tot actie. Tongzoenen en handje op de penis. Tongzoenen met haar is diep, maar haar techniek komt nogal klunzig/random over soms. Voor diegenen die Daiana in Brussel al een tong hebben gedraaid, very similar to that.

Dan ff geld geregeld en terwijl ze bezig was om wat muziek op te zetten, zelf al mijn kleren uitgespeeld. Dat leek ze te appreciëren door snel op de knietjes te gaan (we waren nog niet in de slaapkamer) en te beginnen pijpen.

Pijpen doet ze goed (zonder condoom) en redelijk diep. Ze kon niet alles pakken maar deed wel haar best. Zoals nogal beschreven greep ze haar haar bijeen om teken te doen dat ik ze daar moest vastnemen. Altijd leuk als je een dame haar mondje kunt neuken. Zeker als ze er spontaan mee afkomen. Een paar keer probeert ze hem heel diep te nemen, met kokhalzen tot gevolg en een penis die vol speeksel hangt. Not for everyone, but it is for me.

Richting bed, meer gepijp en ze zet ook vaak je penis tussen haar borsten om die wat te neuken. Nu zijn die borsten daar ideaal voor gemaakt dus ik geef graag toe op zo'n momenten. Dan condoom aan en in cowgirl begonnen. Ze doet echt heel hard haar best om haar in diepe halen omhoog en omlaag te spietsen op je lul. Tempo was vrijwel direct stevig. Dan nog wat doggie into pronebone terwijl je stevig mag doorbeuken. Ze lijkt er zelf van te genieten, maar zoals nog al vermeld, kreunt ze ook tijdens de tittyfuck. Nog even in missionaris en ik was bijna ready.

Nog ff condoompje af en ze doet teken dat ik niet in haar mondje mag komen. No problem, ging toch over haar tieten spuiten. Nog wat gekus en gepijp later zit ik op mijn knieën over haar en laat alles los. Iets te hard precies want buiten de tieten was er toch een deel recht in haar mondje geraakt. Was zeker niet met opzet en ze leek wel te snappen dat het per ongeluk was. Dus ook niet boos geworden.

Nog een heel slappe massage later en de tijd was om.

Goeie date, maar er was toch niet echt een klik. Kans is vrij klein dat ik hier terugkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Voor als je zot bent van deepthroat en face fucking. Niet normaal dan. Ze gaat zot hard te keer op je lul.
Spugen op je lul en gaggen vindt ze zelfs leuk. Haar op de rug op bed leggen, hoofdje naar beneden en je vasthouden aan haar tieten terwijl je haar mond pompt. She goes nut.
Na een eerste keer haar tieten vol te spuiten, neemt ze je mee naar de badkamer. Daar wast ze snel de zaadjes weg en maakt mij ook snel schoon om meteen in de baddouche al terug te pijpen. Nu met meer techniek en passie. Klaarkomen voor een 2de keer was dan ook snel gebeurd.
Wanneer de tijd eigenlijk net om was en ik al aanstalte maakte om door te gaan, wou ze me blijven afzuigen voor een 3de keer. Blowjob verslaafde. Zonder kijf. Mij ziet ze nog wel eens terug.
 
Voor als je zot bent van deepthroat en face fucking. Niet normaal dan. Ze gaat zot hard te keer op je lul.
Spugen op je lul en gaggen vindt ze zelfs leuk. Haar op de rug op bed leggen, hoofdje naar beneden en je vasthouden aan haar tieten terwijl je haar mond pompt. She goes nut.
Na een eerste keer haar tieten vol te spuiten, neemt ze je mee naar de badkamer. Daar wast ze snel de zaadjes weg en maakt mij ook snel schoon om meteen in de baddouche al terug te pijpen. Nu met meer techniek en passie. Klaarkomen voor een 2de keer was dan ook snel gebeurd.
Wanneer de tijd eigenlijk net om was en ik al aanstalte maakte om door te gaan, wou ze me blijven afzuigen voor een 3de keer. Blowjob verslaafde. Zonder kijf. Mij ziet ze nog wel eens terug.
Heb je een link? Kan haar niet vinden via zoeken en links in vorige posts werken niet
 
Julieta zei laatst tegen me dat ze binnenkort weer terug gaat naar Brazilië. Dus dame zal voorlopig afwezig zijn helaas.

Hopelijk komt ze daarna ook weer terug naar Mol, want Brussel is net wat te ver voor me.
 
Hellooo !!! JULIETA HERE

Unfortunately, there is no chemistry with everyone, hahaha! It happens!! I don't even see people under 25 anymore!!!! I'm very selective!! But I really like sex, when there is chemistry, sex is perfect!! Now, if you are that annoying client who keeps saying do this and do that! I really pretend I don't understand anything, I prefer it!!! This is too mechanical, sex gets bad!! I'm going to discover every spot of you, I'm going to touch you, I'm going to discover you!!! Let sex happen!! Sex and the pleasures of discovery!! Relax and cumm!! And yes, my kiss is Brazilian, different from your kiss!!! Of course, Brazilians stick their tongues out to kiss hahahahaha normal! Accept it and complain less! Everyone has their own culture!! You chose me and with it my culture!


And the comments saying I'm fat! I don't think so! The name for that in Brazil is "woman mare", "hot woman", "hot woman"! I had liposuction, if you pull my belly there's no fat, I go to the gym every day, I take care of myself as much as possible and I'm not overweight at all! I was just born with GGGG breasts HAHAHA! Of course! And I'm not a runway model hahaha I'm a short woman!!! I'm not 1.80 ok?


look my videosss!!!!

This is my link!!! It will be a great pleasure to have sex with you who are reading this!!! Let's enjoy life!!! Enjoy it!! lets go sex very nice !!


 
Laatst bewerkt:
Dit vind ik nu gaaf. Een reactie van de dame zelf. Een dame zei me: ' ik krijg stress van het lezen van de recensies'. Ze doet steeds haar best en toch geven mannen soms slechte reviews. Dezelfde mannen die een slechte review schrijven vragen later een nieuwe afspraak. Ik weiger ze dan zegt ze.
Soms wilt ze graag klanten recenseren 😄.
 
Dit vind ik nu gaaf. Een reactie van de dame zelf. Een dame zei me: ' ik krijg stress van het lezen van de recensies'. Ze doet steeds haar best en toch geven mannen soms slechte reviews. Dezelfde mannen die een slechte review schrijven vragen later een nieuwe afspraak. Ik weiger ze dan zegt ze.
Soms wilt ze graag klanten recenseren 😄.
Klanten recenseren ... topidee! :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan