Ze zit nu trouwens in Vorst, ga er straks voor de eerste keer naartoe.
Bij deze:
Zoals al is vermeld in dit topic, het is makkelijk om in het Engels af te spreken via whatsapp, want ze gebruikt een vertaler.
Eens aangekomen zul je het portugees machtig moeten zijn, want echt communiceren zit er niet echt meer in.
Ze lijkt zelf te antwoorden op haar berichten.
Mijn eerste reactie was dat ze een stuk kleiner was dan dat ik ze voor ogen had, in de ad staat wel 1m58, maar had me enkel op de foto's gebaseerd. Was ff schrikken maar kan geen kwaad. Ze was goedgezind, had mijn kledingverzoek ingewilligd en ging snel over tot actie. Tongzoenen en handje op de penis. Tongzoenen met haar is diep, maar haar techniek komt nogal klunzig/random over soms. Voor diegenen die Daiana in Brussel al een tong hebben gedraaid, very similar to that.
Dan ff geld geregeld en terwijl ze bezig was om wat muziek op te zetten, zelf al mijn kleren uitgespeeld. Dat leek ze te appreciëren door snel op de knietjes te gaan (we waren nog niet in de slaapkamer) en te beginnen pijpen.
Pijpen doet ze goed (zonder condoom) en redelijk diep. Ze kon niet alles pakken maar deed wel haar best. Zoals nogal beschreven greep ze haar haar bijeen om teken te doen dat ik ze daar moest vastnemen. Altijd leuk als je een dame haar mondje kunt neuken. Zeker als ze er spontaan mee afkomen. Een paar keer probeert ze hem heel diep te nemen, met kokhalzen tot gevolg en een penis die vol speeksel hangt. Not for everyone, but it is for me.
Richting bed, meer gepijp en ze zet ook vaak je penis tussen haar borsten om die wat te neuken. Nu zijn die borsten daar ideaal voor gemaakt dus ik geef graag toe op zo'n momenten. Dan condoom aan en in cowgirl begonnen. Ze doet echt heel hard haar best om haar in diepe halen omhoog en omlaag te spietsen op je lul. Tempo was vrijwel direct stevig. Dan nog wat doggie into pronebone terwijl je stevig mag doorbeuken. Ze lijkt er zelf van te genieten, maar zoals nog al vermeld, kreunt ze ook tijdens de tittyfuck. Nog even in missionaris en ik was bijna ready.
Nog ff condoompje af en ze doet teken dat ik niet in haar mondje mag komen. No problem, ging toch over haar tieten spuiten. Nog wat gekus en gepijp later zit ik op mijn knieën over haar en laat alles los. Iets te hard precies want buiten de tieten was er toch een deel recht in haar mondje geraakt. Was zeker niet met opzet en ze leek wel te snappen dat het per ongeluk was. Dus ook niet boos geworden.
Nog een heel slappe massage later en de tijd was om.
Goeie date, maar er was toch niet echt een klik. Kans is vrij klein dat ik hier terugkom.