Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenikzelf heb er geen ervaring mee maar 2 collega wandelaars van mij die bezoeken haar geregeld en zeggen dat het een topper is.Iemand ervaring met haar ?,
ze ziet er lekker uit ...
zitten niet op deze site maar op wel op een andere site.Oke Theo , bedankt hiervoor .
ik hoor graag wat jou collega wandelaars van haar vinden ...
ze doet aan allebei.Beste janwee en Nightwalker ........... kinky en SM zijn lang niet hetzelfde hoor.
Dus de vraag "of ze kinky is" beantwoorden met "ja, ze doet aan SM" slaat eigenlijk op niets.
Zijn er nog meer dames die jullie en zeer kinky zijn ?
ze doet aan allebei.
theo
ik geef alleen aan dat ze allebei doet en ook aan vanilla.Dus je beaamt dan mijn stelling dat "kinky" en "(BD)SM" niet hetzelfde zijn
Ze heeft een tijdje geadverteerd in red lights onder JiuliaHIer haar topic, heb verhuisrequest gedaan nr 4. Naam is toch gewoon Julia?
Recensie - Jiulia, Antwerpen, Verversrui 13/1
Julia staat met de nacht en ik moet zeggen ben regelmatige bezoeker van haar ,ze kan ongelofelijk lekker pijpen toch wel uniek als je al verschillende heeft geprobeerd met volle overgave doet ze het ,vroeger had ze een A cup maar siliconen nu ,juist genoeg standaard 50 zoals gewoonlijk maar er...www.girlsreview.nl
Weet er iemand wie de dame was op nummer 13 gisteren uiterst links ? Kort haar rond 23uNee Jiulia heeft lang blond haar staat op 13-4 volgens mij
Bij mijn weten is ze op vacantie en als het goed is volgende week weer terug.Weet iemand toevallig of Jiulia al terug is.?
Ik ben er al een paar keer gaan kijken.
Of ze is constant bezet ,dat kan natuurlijk ook .
We gaan het proberen thxClaudia ook een topper ,maar daarvoor zal je moeten aanschuiven want de meeste wachten in het gangetje voor haar raam !