Thx Theo ..Bij mijn weten is ze op vacantie en als het goed is volgende week weer terug.
theo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThx Theo ..Bij mijn weten is ze op vacantie en als het goed is volgende week weer terug.
theo
Als je vroeg gaat ,begin van de shift heb je meer kans om binnen te geraken ,de meeste komen voor een lange sessieWe gaan het proberen thx
ja ze doet trio's ,met Valentine helaas zit ze in Den Haag of met Sarah of Erica die in hetzelfde pand werkt, had ze graag met Valentine eens willen proberenIk ben er deze week nog geweest , en wow wat is en blijft deze Jiulia toch een topper .
bij binnen komst is ze heel koel maar dat veranderd als je in haar bioscoop bent .
En dat heb ik geweten zeg, deze dame pakt je heel goed aan met haar kinky vaardigheden .
Ben vergeten te vragen of ze ook trios doet met dames die niet uit hetzelfde pand komen ...
Iemand mss ervaring mee , waar ze graag mee werkt ???
Met Erica had ik er geen klik mee ,Sarah heb ik 2 keer bezocht brunette lang haar welk lekker mooi figuur en kreunt lekker tijdens het neuken minpunt alleen ze gebruikt ieder keer doekjes bij het pijpenBedankt John Walker , zijn er ook topics van Sarah en Erica ?
of ben je er zelf wel een geweest ?? ik hoor het graag ....
Wat bedoel je Vr 50Anouk Matton lookalike ? Vr 50 krijg je de minimum dienstverlening
50€ = PMC zonder 69 met attitudeWat bedoel je Vr 50